Accepterad MoneymakingG | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MoneymakingG

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198353596653/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Hedberg

Vad är ditt discord namn? Emil Den Odrägliga Hedberg #7166

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ogby Svenlert föddes 1996 på landsbygden i Tidaholm, redan som ung fick han ett stort intresse för amerikanska bilar och hård rock och under sin uppväxt var höjdpunkterna när det var dags för cruising i stan. Farsan lämnade Ogby och hans mamma när Ogby var 12 år gammal vilket har gjort så att Ogby har växt en vrede inom sig själv sen dess och har nu utvecklat ett aggressionsproblem som resultera i ett grovt alkohol problem. Nu har Ogby flyttat till storstan och har tagit med sig raggarkulturen hemifrån. Han har dessutom tagit med sig ett par gamla vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag kan bidra till bra RP, med roliga scenarier och speciellt nu när jag hittat en rolig server som jag har fastnat för. Jag spelar med sunt förnuft och bidrar med bra RP

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns ett brett sortiment av saker man kan göra och hitta på sedan tycker jag att RP:n fungerar riktigt bra samt att jag har väldigt roligt när jag spelar på Unive.

Hur hittade du Unive? Några vänner tipsade mig om servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så roligt som möjligt och leva mig in i min karaktär och komma in i RP gemenskapen och bara ha en skön Vibe.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att uppnå så bra Rollspel som möjligt och vara delaktig i roliga RP scenarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka