Vad är ditt namn i verkligheten? Neo
Vad heter du på discord? enmiljon
Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Är inne och spelar ungefär varje dag mellan typ 14,15 till 01 men såkalrt kan det hända att man går ut eller gör något annat men för det mesta så spelar jag Fivem.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Vet inte exakt men över 30 dagar.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1129753748370100306/1138266939102335017/image.png 4 Styckna
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min uppgift är inte att sitta och söka problemspelare och banna dem utan ifall jag märker ett regelbrott under ett scenario eller allmänt märker ett regelbrott så har jag rätten att banna eller kicka den personen.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt efter som flertal gånger så har regelbrott hänt och det förstör ofta ett scenario kan vara T.E.X en icke medlem som har en bil och vdmar, Ofta så kan inte staffs se det direkt, Och därför är det bra att vara servervakt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är om man abusar sina perms tex att reviva när man inte får reviva eller kicka utan andledningar
Vad heter du på discord? enmiljon
Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Är inne och spelar ungefär varje dag mellan typ 14,15 till 01 men såkalrt kan det hända att man går ut eller gör något annat men för det mesta så spelar jag Fivem.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Vet inte exakt men över 30 dagar.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1129753748370100306/1138266939102335017/image.png 4 Styckna
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min uppgift är inte att sitta och söka problemspelare och banna dem utan ifall jag märker ett regelbrott under ett scenario eller allmänt märker ett regelbrott så har jag rätten att banna eller kicka den personen.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt efter som flertal gånger så har regelbrott hänt och det förstör ofta ett scenario kan vara T.E.X en icke medlem som har en bil och vdmar, Ofta så kan inte staffs se det direkt, Och därför är det bra att vara servervakt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är om man abusar sina perms tex att reviva när man inte får reviva eller kicka utan andledningar