Nekad moneylovaa | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zäta

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad heter du på discord? enmiljon

Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Är inne och spelar ungefär varje dag mellan typ 14,15 till 01 men såkalrt kan det hända att man går ut eller gör något annat men för det mesta så spelar jag Fivem

Hur länge har du varit medlem på Unive? Vet inte exakt men över 30 dagar.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1129753748370100306/1138266939102335017/image.png 4 Styckna

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en vanlig spelare fast man har en del perms, Ens uppgift är inte att leta efter folk som gör fel så man kan kicka/sv banna men om något händer när man är där så ska man ta åtgärder.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för det mesta delen att kunna t.e.x Reviva om man är inne sent på natten och det inte är några ambulanser någon stans så kan man revva eller om någon gör något regelbrott kan jag kicka eller sv banna. Ofta händer det att man tar någon till sjukhuset och det inte är någon ambulans där och om man gör report så svarar inte staffs för de gör annat och då kan det vara bra ifall man kan revva.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är om man abusar sina perms tex att reviva när man inte får reviva eller kicka utan andledningar

Nekad.
Anledning:
Du vart bannad 23 Juli, efter en ban så måste man vänta i 30 dagar innan man ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen 22 Augusti. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka