Vad är ditt namn i verkligheten? Neo
Vad heter du på discord? moneylovaa#0001
Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2008
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan oftast spela mellan 12:00-03:00, Men kan hända att jag göra något anant mitten av dagen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har kört på Unive i cirka 4 månader, Och blev medlem för cirka 3 månader sedan. Blev dock nyligen bannad från dcn så jag tappade mina roller men det var knappast för en dag och det angick inte hur jag hade betätt mig på dcn eller ingame, Har såklart medlem rollen fortfarande.
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag vet inte riktigt hur jag ska infoga bilden, Men kontakta mig DC för bilden, Jag har 13 bans.
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt för mig är en helt vanliga spelare på servern, Fast med perms såklart. En servervakt tar åtgärder när man ser det ingame och när folk rpar, Dem tar inte åtgärdser på samma sätt staff gör när dem speccar. En servervakt ska också vara bra och kunna alla kommandon/regler och inte slarva. En servervakt ska också rpa som en vanlig spelare och inte hålla på skriva i OOC så fort man gör ett fel, Har sett antal servervakter som skriver i OOC för att visa att dem är servervakter mitt i scenarion, Detta är inte bra tycker jag.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Varför just jag är lämplig för servervakt är för att jag kan mycket om dem olika kommandon och alal dem regler som finns. Jag ser också mycket Fail rp, lall osv. Fattar att det blir väldigt svårt för helpers att kolla på alla reports och jag tycker att det skulle vara mycket enklare om man själv skulle kunna ta åtgärder åt detta. Jag kommer kunna ta bra beslut med mina sv bans/ kicks. Många av dem jag spelar med är Servervakter och har lärt mig mycket av dem, Men jag har också varit staff på ett antal servrar innan och tycker att jag har ganska bra erfarenheter inom att ha Perms. . Jag har också blivit godkänd en gång på skriftligt men jag tog inte muntliga intervjun i tid.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enlgit mig är en som lyssnar och följre alla regler som finns, Jag tycker också att en bra Servervakt ska kunna alla kommandon. Man ska såklart inte heller Abusa sina perms och man sak använda sina perms till bra saker och absolut inte åka runt och försöka banna folk bara för att få dem bannade.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption och Abuse enligt mig är när man använder sina perms för felatiga saker, Så som att reviva när man är 12-timmad eller att revivea när man inte orkar vara död etc etc, Abuse kan också vara när man bannar/kickar folk för andledningar som inte är rättaktiga.
Vad heter du på discord? moneylovaa#0001
Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2008
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan oftast spela mellan 12:00-03:00, Men kan hända att jag göra något anant mitten av dagen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har kört på Unive i cirka 4 månader, Och blev medlem för cirka 3 månader sedan. Blev dock nyligen bannad från dcn så jag tappade mina roller men det var knappast för en dag och det angick inte hur jag hade betätt mig på dcn eller ingame, Har såklart medlem rollen fortfarande.
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag vet inte riktigt hur jag ska infoga bilden, Men kontakta mig DC för bilden, Jag har 13 bans.
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt för mig är en helt vanliga spelare på servern, Fast med perms såklart. En servervakt tar åtgärder när man ser det ingame och när folk rpar, Dem tar inte åtgärdser på samma sätt staff gör när dem speccar. En servervakt ska också vara bra och kunna alla kommandon/regler och inte slarva. En servervakt ska också rpa som en vanlig spelare och inte hålla på skriva i OOC så fort man gör ett fel, Har sett antal servervakter som skriver i OOC för att visa att dem är servervakter mitt i scenarion, Detta är inte bra tycker jag.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Varför just jag är lämplig för servervakt är för att jag kan mycket om dem olika kommandon och alal dem regler som finns. Jag ser också mycket Fail rp, lall osv. Fattar att det blir väldigt svårt för helpers att kolla på alla reports och jag tycker att det skulle vara mycket enklare om man själv skulle kunna ta åtgärder åt detta. Jag kommer kunna ta bra beslut med mina sv bans/ kicks. Många av dem jag spelar med är Servervakter och har lärt mig mycket av dem, Men jag har också varit staff på ett antal servrar innan och tycker att jag har ganska bra erfarenheter inom att ha Perms. . Jag har också blivit godkänd en gång på skriftligt men jag tog inte muntliga intervjun i tid.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enlgit mig är en som lyssnar och följre alla regler som finns, Jag tycker också att en bra Servervakt ska kunna alla kommandon. Man ska såklart inte heller Abusa sina perms och man sak använda sina perms till bra saker och absolut inte åka runt och försöka banna folk bara för att få dem bannade.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption och Abuse enligt mig är när man använder sina perms för felatiga saker, Så som att reviva när man är 12-timmad eller att revivea när man inte orkar vara död etc etc, Abuse kan också vara när man bannar/kickar folk för andledningar som inte är rättaktiga.