Accepterad monani08 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjalle_1

Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? monani08

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Hej! Min karaktär heter Emil Andersson och han är född 2000 så då är han 24 år.
Emil är en snäll och trevlig/rolig person som gillar att jobba och träffa kompisar och sådant, När Emil föddes hade han det bra ända fram till han var 10 år, för vid 10års åldern så var hela hans familj med om en olycka där ett av hans syskon dog och det vart ju såklart en stor sorg för familjen, fast efter några månader kunde han komma över det som hände, sen i skolan var han en av dom bästa i klassen, han hade godkänt i alla ämnen och väldigt bra betyg så sen när han skulle söka in på gymnasiet så fick han komma in där han ville och det var ekonomi han ville gå och han klarade ekonomi utbildningen så sen när han hade klarat det började han studera på polishögskolan och han går fortfarande där och hans dröm är då att bli polis här i unive, Emil har också väldigt mycket intressen, han är T.E.X intresserad av sportbilar, fiske, boxning, polisyrket och Emil älskar att ha jeans byxor på sig och oftast hoodie som tröja och sen några snygga löpar skor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en aktiv spelare som är inne och rpar varje dag, kommer även bidra med bra rp och jag kommer rapportera alla spelare som gör fel så servern blir av med lallare, Jag kommer också försöka bli sjukvårdare så kommer bidra med sjukvårds aktivitet också

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte spela för vinst i scenario för då blir de inte kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Rdm=Random death match du dödar någon utan anledning, suntförnuft innebär att du ska ha logiskt tänkande, Fear rp är att du ska värna om ditt liv, om du är under vapenhot ska du rpa rädd, Nlr är att du kommer ihåg om du har dött i tidigare scenario, Fail rp är när man gör något som man inte kan/inte gör irl till exempel söker igenom en person genom en vägg,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har kört på servrar förr men dom hade dålig rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka