Ej Antagen monani08 | Chef-jobb ansökan [Skyclub] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjalle_1

Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Skyclub

Vad heter du i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? monani08

Ange ditt födelsedatum: 8 Maj 2009

Hur länge har du spelat på Unive? Några månader minst 4

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat på galaxy för 1 månad sen kanske mer, sen har jag vart chef på två ställen så vet hur man hanterar chef rollen.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer se till så att aktiviteten blir bättre då som aldrig typ haft öppet, kommer även anställa nya personer till jobbet och kommer se till så alla är kompetenta, kommer även se till så vi har öppet minst 2-3 gånger i veckan, kommer även köra aktivitetskontroll och rensa inaktiva och kommer även ha event där och att folk kan boka lokalen för sina vänner så dom kan ha fest där, kommer även fixa så man kan boka taxi dit men det kommer kosta pengar oklart vad priset kommer vara, sen om jag får igång aktiviteten där kommer jag införa öppettider att vi har öppet denna dag 20:30-00:00 typ om ni fattar, sen korruption kommer jag se över om någon begår korruption kommer jag ta klipp o skicka till en staff och sparka personen utan tvek, sen kommer jag också försöka skaffa samarbeten med olika företag då att vi får rabbat hos dom och dom hos oss, sen vi ha många AW kvällar och personal möten rätt så ofta och innan varje öppning ska vi i personalen träffas och prata om hur vi ska lägga upp kvällen.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, på vardagar kommer jag vara inne runt 16/17-22/23 sen helger typ hur länge som helst

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka