Nekad monani08 | Chef-jobb ansökan [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjalle_1

Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? securitas

Vad heter du IRL? Leo

Vad heter du på discord? monani08

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Har kört ganska länge förut men nu för ett tag sen igen

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till så securitas blir ett aktivt ställe, få in många anställda som är kompitenta, Kommer även försöka skaffa samarbeten med olika företag också, Och om vi har samarbete så kommer vi vara och hålla vakt hos dom och vi får något tillbaka typ rea eller nåt sånt, Kommer även ha ett system att man börjar som praktikant och då är man typ Väktare under utb och sen om man tar utbildning så kan man bli ordningsvakt också vidare, kommer även se till så vi på securitas har hög rp nivå, Sen kommer jag även hålla kolla över all personal och se så ingen korruption begås, kommer ta åtgärder på dom som är korrupt och även skicka till en staff om nån är korrupt, Alla som jag rekryterar kommer även se till så dom är kompetenta och medlem, Kommer även också fixa rangerna kommer typ ha Väktare under utb sen väktare och sen kommer ordningsvakt och sen kommer personvakt finnas och sen Arbetsledare det är som P/A och sen biträdande och sen chef, Kommer inte på så mycket att till lägga nu men har mycket planer känner jag

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? När jag började rpa på unive jobbade jag på securitas och då lärde jag mig mycket inom jobbet, sen har jag även vart polis och sjukvårdare så kan mycket sådant

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag ska jag försöka iallafall

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Yes

Nekad, Du måste vara medlem i minst 1 månad innan du ansöker till chef.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka