Ej Antagen monani08 | Chef-jobb ansökan [Securitas] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjalle_1

Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Leo

Vad heter du på discord? monani08

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Mer en en månad

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Kan börja säga kommer säga upp min Krim om jag blir chef och om jag blir nekad vill jag ha kvar krimen. Jag kommer utveckla Securitas på ganska många sätt för det första ska jag få igång aktiviteten, en sak jag har gjort igår är ett dokument om Securitas som jag kan visa senare i vc, sen kommer jag även hålla koll på all personal och se till så man utför sitt jobb rätt och inte är korrupt, sen har jag som plan att skaffa många samarbeten med olika företag och även ha många utbildningar för nyanställda kommer ha så när någon blir anställd är dom under utbildning alltså då är man p vakt sen kommer man kunna ta grundutbildning och bli väktare och i grundutbildning kommer man ta batong utbildning samtidigt och sen som väktare kommer man kunna ta grundutbildning 2 och då kan man bli ordningsvakt och där taiser utbildningen ingår sen kommer jag även införskaffa skyddsvakt och personskyddsvakter, kommer nog komma på mer saker i framtiden.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Securitas förr länge sen och även har jag vart polis mm så kan ganska mycket om yrket

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag ska jag försöka

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive?

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka