Antagen monani08 | Chef-jobb ansökan [Grovestreet Pizzeria] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjalle_1

Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Pizzerian

Vad heter du IRL? Leo

Vad heter du på discord? monani08

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 1 månad, plus i februari och mars detta år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag ska ha öppet varje dag så det blir ett aktivt och roligt ställe, Kommer även försöka hitta många kompetenta anställda, sen kommer jag även ändra om lite i priserna för pizzorna och drickorna, och ungefär varanan vecka kommer jag ha lite rea och kommer även ordna så det finns så här dagens lunch och sånt, Sen kommer jag även se till så vi kan få en ny lokal för det hade varit kul och få då det alltid har vart samma gamla lokal, Sen kommer jag skaffa många sammarbeten med andra företag och sådant, sen kommer jag även köra aktivitets kontroller ofta och även rensa bort folk, Och sen kommer jag fixa ett system att det alltid är en som sköter kassan och en eller två som lagar maten och sen en som har driva in till folk som inte orkar hoppa ut ur bilarna, sen när man kommer till korruption om jag ser någon anställd begå korruption tillexempel ge gratis pizza till någon eller något liknande så kommer jag ta klipp av händelsen och skicka till en staff och ge han sparken, sen kommer jag även köra lite bonusar ibland och fixa lite med löner och sånt,

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på väldigt många jobb så jag vet hur detta fungerar och sen har jag varit pizza chef på en annan server för länge sen,

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag - 14/15:00-02:00 typ sen efter sommaren kanske 16/17:00-23/00:00
Tisdagar samma som innan
Onsdag samma som måndag
Torsdag samma som måndag
Fredag 14/15:00-02/03:00
Lördag 13/14:00-02/04:00
Söndag 12/13:00-00/01:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ajjemän

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka