Nekad monani08 | Chef-jobb ansökan [Autoexperten] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjalle_1

Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Leo

Vad heter du på discord? monani08

Hur gammal är du? Jag är född 2009

Hur länge har du spelat på Unive? Lite mer än en månad

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer ha öppet varje dag, jag kommer se till så vi har mycket anställda och att dom trivs på jobbet för alla ska trivas på sitt jobb, Kommer se till så alla anställda gör /me när dom hjälper kunder och sådant och att alla bemöter kunder på ett fint sätt, och sen har jag väldigt mycket erfarenheter inom yrket så jag kan ju väldigt mycket om yrket, jag kan dom flesta delarna på motorer och sådant, sen kommer vi skaffa mycket samarbeten med andra jobb då det kan ses som en bra sak, sen kommer jag även fixa lönerna så alla får bra och rätt lön som dom ska ha, sen var 2/3 dag så kommer jag se till alla anställda och ta ett privat möte med en och en och se till så alla trivs och mår bra i yrket.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit chef på auto på många servrar förut, min farsa irl håller även på med bilar och sånt så kan rätt så mycket, kan också faktura systemet och allt sånt

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka