Ej Antagen monani08 | Chef-jobb ansökan [Auto] [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjalle_1

Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
16
Vilken chefs-position ansöker du till? AutoExperten

Vad heter du i verkligheten? Leo

Vad är ditt användarnamn på discord? monani00

Ange ditt födelsedatum: 8 Maj 2009

När fick du medlemskap på Unive? 20 maj förra året tror jag

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef på Den ovanför. Jag har pausad krim. Mina tidigare erfarenheter är såsom att jag har varit P/A På liknande jobb såsom meko, Falck samt varit anställd på auto för ett bra tag sen. Sen har jag även vart chef på olika ställen där jag fått erfarenheter om hur man styr ett yrke så jag vet hur man styr ett yrke

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Just nu är aktiviteten totalt kass, Aldrig nån som jobbar typ känns som de vart öppet några gånger på senaste iallafall vad jag märkt. Sen kommer jag alltid ha bra relation med anställda, Jag ska kunna prata med dom och lita på dom. Jag kommer även köra lite möten ibland med anställda och se hur dom trivs och se om något behövs förbättras. Jag kommer även ta ett kik runt priserna och se om nåt ska sänkas eller höjas. Sen kommer jag se över intervju frågor och sånt och kanske ändra nåt där, Vi kommer köra ett visst antal anställda så de inte blir för många. Korruption kommer jag se hårt över, Det är totalt förbjudet att vara korrupt. Sen när vår personal ska hjälpa en kund ska dom använda sig av /me och rpa bra. Jag kommer även köra aktivitetskontroller ibland. Vill gärna stanna kvar här som chef ett tag framöver.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Brukar rpa ganska ofta, De kan vara nån dag jag är borta. Men är hemma typ hela tiden

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka