Inaktuell monani08 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

hjalle_1

Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Ditt discordnamn: monani00

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jag känner att jag är en kompetent staff som kan det mesta inom rp. Jag kommer vara väldigt aktiv då jag bara är hemma på dagarna så kommer bidra med bra aktivitet. Har vart staff förut här men det var vid fel tidpunkt och då hade jag knappt tid, Känner att jag kommer ha tiden nu. Sen begår ju folk regelbrott ofta många powergamar så som rpar inte på skador och lite sånt. Det kommer jag vara stenhård över. Tycker det är så sjukt tråkigt när folk inte rpar på skador kommer ta åtgärder på sånna. Jag är aktiv på discord 24/7 typ så om nån försöker nå mig svarar jag snabbt. Är en allmänt trevligt och duktig person. Jag tycker att man ska få låta lite sur ifall dom är lite hetsiga och sånt men det finns gränser.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jadu. På senaste har väldigt mycke folk varit dålig att rpa på skador och många rpar som idioter. Jag är less på sånt och vill då hjälpa servern att få bort idioter som inte kan rpa.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska specca mycket och när vi ser sånt så tar man dom i /samtal eller i support så ska dom förklara sin sida av det också förklarar vi hur vi såg på det och sen kommer vi fram till ett beslut som mest troligen blir ban om dom nu har inte rpat på skador.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? när man ska vara proffsig så behöver man inte alltid låta glad man kan behöva höja rösten och sånt om folk beter sig dåligt och håller på. Men annars ska man bemöta folk på ett bra och fint sätt. I support kan man typ säga tjena! Vad kan vi hjälpa dig med? och om någon typ springer runt och skjuter som värsta 100k or die personen tycker jag man ska redan från börjar ha lite högre röst så dom ska fatta att dom gjort fel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Gör inte så mycket om dagarna är bara hemma just nu så har tid för detta

Hur länge har du spelat på Unive? Jadu ett bra tag. Över 1 år iaf. Men 2024 nån gång

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jo det har jag. Jag har vart staff här innan men hade inte tid då

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Allt funkar

Tillbaka