Nekad monani08 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjalle_1

Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? monani08

Vad är ditt Hex:ID steam:110000159edb392

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2024

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar varje dag 16-23 ungefär.
Helger typ hela dagen ibland

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad och några dagar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet ej hur man gör, skickar till den som läser denna i pm

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter rpar som vanligt, dom är just under staffs som att dom hjälper staffsen att hålla kolla, men om dom ser någon begå regelbrott så id peakar dom eller sätter på toggleid så dom kan se id på personen, sen bannar/kickar man personen och skickar ut ban bevis, servervakter ska inte åka runt och leta efter regelbrott utan dom rpar som vanligt och agerar när dom ser någon begå regelbrott

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo men jag ser dagligen folk som gör fel och då kan det vara bra att finnas där och jag har alltid velat serverns bästa och jag är en person som vill hjälpa servern att få bort folk som inte kan bete sig, + jag är en allmänt skön person, och det behövs fler

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan vara till exempel när du använder dina perma på fel sätt det är om du T.E.X åker runt med toggleid i scenario och det ger ju dig fördelar då och då kanske du vinner scenariot för du abuse dina perms,
Korruption kan vara Till exempel om du bara bannar random personer, det kan också vara att du inte bannad kompisar, sen kan det vara att du tar mutor från vänner/folk, dom mutar dig så du inte ska banna dom eller något liknande

Vidare till muntlig intervju! du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars kommer den automatiskt nekas.

Nekad.
Anledning:
Har ej tagit intervjun på 48timmar.

Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka