Nekad Momos | Chef-jobb ansökan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Momo

Erfaren Medlem
Meddelanden
3,159
Reaction score
937
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Momo

Vad heter du på discord? Momo.#0001

Hur gammal är du? 13 fyller 14 om ca en månad.

Hur många timmar har du på Fivem? 492 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag som sjukvårdare på Unive har tagit mig långt genom systemet, då jag sitter som Ledning just nu. Sen har jag varit Sjukvårdare med 3 olika chefer, klurigt har det varit ja men jag har försökt mitt bästa att genomföra det system vi haft och mottagit samt fortsatt. Själv så försöker jag mitt bästa att bli chef eller hålla Sjukvården stabilt då våra chefer ska avgå, det gör en dålig känsla inom Sjukvården. Och jag vet att hela kommer rasa om vi inte får en vettig chef som kan ta hand om det arbetet som kommer införas för oss chefer. Men jag är redo för allt sånt och jag vet att jag kan klara mig med mina erfarenheter. Har totalt varit sjukvårdare i kanske 4 månader är just nu Sjuksköterska och Administration. Det är ju liksom bra. Sjukvården är bra i sig, men jag vill bli chef för att utveckla för den delen då vårt system kan behöva lite mer utveckling från sin sida. Ett jobb ska alltid utvecklas och inte stå stilla från vad jag tycker. Sen att dem frågade efter en ny chef gör mig lite ledsen fast modig nog att ansöka till chef. Jag kanske inte får jobbet men det är alltid värt ett försök från mitt perspektiv. Jag kommer hålla fräscha utbildningar som jag får info om, då menar jag utbildningarna så som "Grundutbildning", "Bas / Vidareutbildning", "Expertutbildning", "Proffsutbildning" därefter blir det "Kirurg". Det systemet kommer fortsättas som vi har nu, men det kommer såklart förbättras för min del. Jag kommer ha en liten koncept som vi redan använder så "L-ABC-E" därmed står för "Livsfarligt läge, Andning, Blödning, Chock, Exponering. Detta är vad vi utför varje scenario och det ska fortsättas tycker jag. Jag är själv redo att ta hand om sjukvården och göra det bästa av det jag får. Vår Rekrytering står för en stor del över Sjukvården, den skall utvecklas och förbättras. Känner att våran RP utvecklas med den mallen vi har, så jag kommer fortsätta den för den delen. Anledningen varför jag ansöker till chef är för att jag vill Sjukvårdens bästa. Det är inte många som ansöker eller har moden att ansöka, men jag känner att jag är mogen nog att ansöka och genomföra chefs arbete. Våra anställda är duktiga, men dem kan bli duktigare, kom ihåg DUKTIGARE. Genom att föra den kunskap jag fått och sprida det vidare. Det menas på sätt o vis att vi alla kan utvecklas och komma vidare inom Sjukvården. Vi kommer lära oss nya saker, och det är jag säker på. Jag kommer avrapportera det vi hinner på en vecka och vad vi kan göra på flera veckor om inte månader. Jag har varit jätte aktiv på sistone pga lovet, men sen så prioterar jag Sjukvården oftast. Det är nog varför jag vill bli chef, men annars så finns det inte mycket mer att tillägga på denna punkt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som jag nyligen sagt / utfört så är jag Sjukvårdare och jag har sammanlagt varit det i snart 5 månader genom att vara Vårdbiträde flera gånger, Undersköterska 2 gånger, nu är jag Sjuksköterska, Distrikschef, Administration och Enhetschef samt Ledning för nuvarande. Det är jättebra erfarenheter från min sida sen vad staffs tycker är det som jag kommer utveckla. Jag utvecklar mina Scenarion det bästa jag kan, sen det klagomål vi får ska jag ta konstruktivt och fortsätta utveckla sjukvården. Jag har aldrig varit någon form av chef vilket är lite negativt, men jag vet att jag kommer klara mig fantastiskt som Chef över Sjukvården. Kunskapen jag fått är från Bjöken, Thorefication, Linus. Dem har gett mig det som krävs för att vara en bra sjukvårdare, nu har ju liksom Björken och Thore avgått. Men Linus kvarstår och ska avgå. Systemet vi fått är fantasktiskt. Vi har liksom TEMS, Kirurgi, det finns inte överallt direkt. Och det är vad våra chefer har infört. Jag fortsätter den mallen vi fått och dem utbildningar vi fått. Akut, Jour osv. Det är lite mer realism baserat och det är jag nöjd över. Men jag kommer utveckla det på bästa sätt.

Berskiv din karaktär? Hej. Min karaktär heter Momo Edwards, han är 26 år gammal. Hans intressen har varierat med tiden han blivit född. Han har tagit Polishögskolan och Examen. Nu pluggar han medicin inom Sjukvården samtidigt som han jobbar som Ambulanssjukvårdare i Unive. Han har kommit långt inom Sjukvården och Polisen, vilket han är väldigt glad över. Hans mamma var sjukvårdare på tiden då hans Pappa jobbade som Polisen. Då ville Momo ansluta sig till Polismyndigheten, därefter dog hans pappa i tjänsten. Momo fortsatte sin resa igenom och blev 4 Års Assistent. Men sen tröttnade han och blev Sjukvårdare, för att han tyckte att det var roligare och att ha sin Mamma vid sin sida. Han har jobbat fram sig till Sjuksköterska och fortsätter. Där fick han mer intresse om Sjukvården än Polisen. Han tyckte att det var de bästa han vart i sitt liv. Han vet att om man vill så går det. Han gav aldrig upp när han tog sina medicin utbildningar. Han vet vad jobbet går ut på och älskar att rädda liv ute i samhället och i staden. Momo hade en jobbig uppväxt genom att hans föräldrar aldrig var hemma och han fick växa upp på sitt eget sätt. Momo sov oftast när hans Föräldrar var hemma. Han gick på förskola, Grundskola, Högskola och Universitetet. Han tog sig igenom skolan med högsta betyg. Hans vänner var imponerade på honom hur väl han tog sig igenom. Men han gav liksom aldrig upp, han blev mobbad i sin Grundskola. Han visste att om han ignorerade dem så skulle han ta sig vidare. Vilket han gjorde också, dem som mobbade honom blev ju kassa människor. Dom började tigga för pengar och leva i deras föräldrars källare. Men Momo har alltid vart den positiva och alltid haft Respekt för alla människor som finns där ute. Hans motiv / motto är "Spelar ingen roll vem du är eller hur du är, du ska alltid behandla andra med respekt". Så tog han sig vidare i sitt liv. Vilket han är stolt över. Han ansökte till Räddningstjänst chef några veckor efter och blev då Chef. Men sen tog han semester och förlorade jobbet.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, varje timme

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

++rep skulle passa bra som chef samt ganska mogen

Chef satt, ni kommer hantera det galant tillsammans.

Tillbaka