Accepterad MOMOMOMOMOMOMOMO | Ban Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOMOMOMOMOMOMOMO

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216676435

Ditt Hex-ID: 11000014ae34e53

Vad är din discord tagg? montanaaa0

Vem var det som bannade dig? LK040

Bild på banmeddelande: 70e8a70b-a2fe-41b2-91f8-930b0858f7a9-png.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde en bil under en kidnappning som min kompis gjorde när han va kriminell och det va dumt av mig att va med i detta scenario då jag inte va medlem eller kriminell och det ska verkligen aldrig ske igen och jag vet att jag gjorde fel som va med i bilen när han va kidnappad men så fort vi kom hem till han så lämnade jag scenariot då jag inte ville vara med i scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på sc styling med en kriminell kompis och sen kom han in ditt och bråkade med oss så vi följer med han för att snacka sen kommer en annan kille som är kompis med han jag va med och han pittade och sedan hoppade han ut och så gjorde min kompis det också och jag visste inte om jag skulle åka iväg och lämna han men han va min kompis så jag valde att stanna och det va ett dumt beslut av mig då jag va förare i ett kriminellt scenario och det va riktigt dumt och ska aldrig ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den va inte felaktig då jag valde att va förare i ett kriminellt scenario och det va ett dumt val av mig då jag inte va kriminell eller medlem och det ska aldrig hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lall c logg brist på social rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att verkligen inte vara med på kriminella scenarion när man själv inte är det det och det ska inte ske igen lovar har lärt mig av mitt misstag och vet att det va fel av mig att göra

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja förstår till 120%.......... Jag har lärt mig av mitt misstag lovar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka