Nekad Momoalbouti | Whitelist ansökning [Jonathan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BosseRolfsson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122501316/

Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? Milo2002#5773

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som är en 19årig grabb som har ett stort intresse av bilar. Han är en även en väldigt trevlig och ödmjuk person men har några svaga sidor t.ex om någon pratar om hans familj då kan hans ilska brista ut. Min käraktar "Momo" är en person som har gått ifrån Småbrott och kriminalitet som tillslut fick sitta sitt straff. Till att han börja drömma om polis yrket. När han satt där inne då tänkte han när jag kommer ut ska jag bli en helt ny person han tänkte "jag ska aldrig göra något kriminellt igen". Nu har Momo varit ute i några månader och har omställt sitt liv helt han har tagit om körkortet fixat id kort köpt bil och har inte gjort något kriminellt dom här månaderna. Desutom har han jobbat på två olika jobb han började jobba som fiskare men tillslut orkade han inte stå där varenda dag 05-14 och fiska, så han sa upp sig och började jobba som trähuggare och det är i trädbranshen han sitter nu men nu har han jobbat där ett tag och känner att det inte riktigt passar han och att han vill bytta jobb det är där vi är nu. Föresesten satt han inne för Bilstöld.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag borde bli whitelistad för att jag tycker jag är bra på rp jag beter mig går inte runt och skriker eller slår folk, jag vill ta jobb och hela unive roleplay seriöst som om det vore i verkliga livet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att unive är ett bra community med bra staff mod support osv. Dessutom är det en server med mycket spelare inte buggig och krashar inte och väldigt trevliga spelare.

Hur hittade du Unive? Två av mina kompisar rekommenderade server pga deras bra support och deras spelare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska bli så pass duktig så att jag en dag kan börja med något 122 jobb (Brandkoren, Polis och Ambulans.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelade lite på makt med min kompis men efter någon minut slutade jag och hoppade in på unive igen.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka