Nekad Momo | Blacklist Överklagan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Momo

Erfaren Medlem
Meddelanden
3,158
Reaction score
936
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag satt som koordinator för handlings området på servern, en av de mest känsliga områdena på servern som kräver extremt mycket tillit då det involverar access till filerna men även personlig tillit av 320. Till en början var allt som jag hade gjort godkänt, det var ingenting fel med det jag hade gjort och jag var även villig att hjälpa till i början.

Efter att jag vart bekväm på rollen valde jag att bli korrupt, jag gynnade mina vänner på ett sätt som var orättvist för andra spelare och gynnade även mig själv med bättre bilar.

Tar du ansvar för det som hände? Givetvis, för det var jag som gjorde det, ingen annan. Det är inte som att det var vännerna som gjorde det åt mig, utan det var jag som gick in i filerna och ändrade på sakerna själv men även lät de ta in bättre bilar utan att ens röra deras handlings.

Allt är gjort med uppsåt och är i sin tur väldigt fel, det är väldigt tydligt att det var vänskapskorruption och det är något jag tar ansvar för.

Jag bröstar konsekvenserna och erkänner att det var på grund av mig det formades en form av orättvisa på servern, men även en typ av "trend" för att ta in bättre bilar. För efter ett tag var det enda man såg bättre bilar och fördelar utspritt på servern och då var det jag och mina vänner, vilket inte var acceptabelt överhuvudtaget.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att följa regler oavsett om saker och ting kan vara lockande, att inte falla för grupptryck men även höra av sig till högre uppsatta när man känner sig osäker eller är medveten om att man kommer göra något dumt, så man kan få rådgivning.

Har även lärt mig att man inte kan förlita sig på alla, för i slutändan är det bara en själv och det är för dig själv man gör saker, inte för någon annan.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag skulle påstå att jag har lärt mig en viktig läxa, jag har förstått vad vänskapskorruption leder till och vad ytterliggare handlingar kan leda till.

Korruption är inget skämt och det köper jag, till en början var jag inte så brydd men nu efter ett tag har man haft tiden till att reflektera och då förstår jag verkligen allvarligheten av hela bannen i sig.

Jag har lärt mig förstå principer och värdera viktiga saker lite högre.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Behöver inget bevis gällande detta.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka