Nekad momo | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

momo..

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966505023/

Ditt Hex-ID: steam:11000013bf9fe3f

Vad är din discord tagg? Popo#0688

Vem var det som bannade dig? anders tegnell

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ingen kriminell roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde väldigt oansvarsfult med en stulen bil och tydligen så är det en regel att inte stjäla bilar från garaget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stal en bil ifrån garaget i stan när perssonen tog ut den ur garaget och då bröt jag mot en regel men detta var för jag ej visste om den

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är perssonen som gjorde fel men jag tycker inte min ban borde vara permanent och att jag gjorde ett mistag men alla gör sånt..

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vill gärna få en unban för alla mina polare spelar på servern och tycker det är skit kul att rpa och kommer inte bryta mot några regler i framtiden har lärt mig av mitt mistag..

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja väldigt ifall jag hade läst reglerna mer nogrant så hade jag inte stulit bilen i garaget för det känns som väldigt lame rp också men hade det varit utanför garaget hade jag nog gjort det till ett större rp scenario typ att jag vill köpa den sen råna personen på hans bil..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att se till att jag läst reglerna så jag vet exakt hur jag får agera och så att alla kan ha roligt roleplay för det e ju huvudsaken och har även spelat 1 annan server nu när jag varit bannad och fått massa ny rp experience och hade tyckt de va skit kul att spela här igen seriöst. tack på förhand:)
.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka