Antagen Momo | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Momo

Erfaren Medlem
Meddelanden
3,158
Reaction score
936
Vad är ditt namn i verkligheten? Momo

Ditt discordnamn: momoo1337

Ange ditt födelsedatum 18 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? Just jag ska bli staff eftersom jag besitter väldigt mycket erfarenheter inom just staff avdelningen, har tidigare varit mod och sådant men för mig spelar det ingen roll vilken position jag sitter på, sålänge jag är med och förändrar. Oavsett om det är tillfälligt eller långvarigt.

Jag kommer bidra med massvis med speccande och gemensamma beslut med samtliga i staff teamet, med det sagt betyder det ju även att man är social och visar närhet till andra i staff teamet. Teamwork är nyckeln till framgång och därav är det en viktig egenskap att vara social.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Något jag upplevt mycket är att spelarna inte har respekt för reglerna, ingen tar hänsyn till de å det märks oftast inom kriminella RPn.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom vägledning och ordentliga åtgärder kommer det att fixa sig, många lär sig inte när man ger de "muntliga varningar" eller varningar i helhet, därav krävs hårdare åtgärder och aktivitet inom spec samt koordinering mellan staffs och kriminell ansvariga för att se vart man ligger till.

Vårt mål är inte att banna spelare konstant, det är mer att vi ska vägleda våra spelare och få de att bättra sig. Men givetvis går inte alla problem att lösa å då tas hårdare åtgärder.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell inom sin staff roll betyder helt enkelt att man är ett ansikte utåt, man ska framgå som ett gott exempel och kunna visa spelarna att staffs sitter på högre nivå och är ganska exemplariska. En test medlem ska kunna kolla på en staff å se den staffen som en förebild.

Givetvis är det viktigt för mig att vara professionell eftersom det berör alla runtomkring mig, är jag sur och lägger bans hela tiden bara för att jag vill förstör det stämningen och bilden test medlemmarna | medlemmarna får av mig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? RPar knappt egentligen, det är just därför jag söker till staff.

Pluggar på gymnasiet för tillfället, men försöker alltid balansera det med staff arbetet, genom att plugga i förtid och lägga upp spelandet på annat sätt.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan år 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Tidigare mod.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nix.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka