Nekad momo-135 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

momo-135

Medlem
Servervakt
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199802799717/

Ditt Hex-ID: steam:11000016dd2d665

Vad är din discord tagg? hamodi010

Vem var det som bannade dig? så som de står är den placerat av mig själv

Bild på banmeddelande: IMG_0530.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? så som jag uppfattar det är anledningen invalid-add, vilket jag inte är medveten om vad det är eller innebär

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag laggade så jag va tvungen att relogga, sen direkt när jag kom in så skulle jag kolla mina fickor och när jag gick in i mina fickor så blev jag bannad!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår vikten av att följa regler och vill verkligen förstå varför jag blivit bannad, eftersom jag inte tror att jag har gjort något som skulle kunna leda till en sådan åtgärd. Jag vill understryka att jag inte är medveten om att jag har gjort något fel och jag har inte medvetet brutit mot några regler eller riktlinjer.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare har jag fått en ban för att jag gjorde ett Krim scenario utan att ha en Krim roll. Jag lärde mig att man inte får vistas i ett Krim senario utan Krim och har aldrig gjort om detta igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vill vara tydlig med att jag inte är medveten om att jag har gjort något fel eller brutit mot några regler. Jag har följt de riktlinjer som gäller, och det är för mig oklart vad som kan ha lett till bannet. därav vet jag inte vad jag kunnat gjort annorluda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte fått någon direkt information om vad som ledde till mitt ban, så jag kan inte säga att jag har lärt mig något konkret ännu. Jag är osäker på vad som hände eller varför det blev så här, och jag skulle vilja förstå mer om varför jag blev bannad så att jag kan undvika att göra samma misstag i framtiden. Jag hoppas att någon kan förklara vad som gått fel och ge mig möjlighet att rätta till det om det behövs.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka