Nekad Momo..1 | Medlem ansökning (Persson)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Momo

Erfaren Medlem
Meddelanden
3,159
Reaction score
937
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198078899667/

Vad är ditt namn i verkligheten? Muhammed, vill helst bli kallad Momo

Vad är ditt discord namn? Momo71#6632

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Momo Edwards, ålder är 25 år gammal född 1996 7:e Mars. Bakgrund kommer från söder om Stockholm, Momo såg folk dö på gatan. Han levde runt droger och missbruk, även föräldrarna tog knark. Momo är lugn och vänlig, han tål press och stress. Mina intressen är Bilar, Social med vänner och vara generös.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Aktiv oftast, om inte är jag i skolan. Sprida vänlighet och få några andra att spela på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Såg det på TikTok och tyckte att det såg intressant ut. Inte bara det alltså fysiken och vad andra har sagt om servern. Trevliga personer att prata med också.

Hur hittade du Unive? TikTok, och några andra vänner har spelat denna server vid några tillfällen. Och att YouTubers har spelat här har jag hört.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vara vänlig och spela snällt, följa reglerna. Och om jag ser några som gör oaccepttabla beteenden så skriver jag till Admin direkt eller så sköter jag det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få massor med andra in i servern och se till att alla andra följer reglerna som finns i Discorden. Om det finns någon intresserad att joina då hjälper jag dom med regler och joina servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelade på en förr men lämnade den för det inte var trevliga personer där. Den kallas London Borough Roleplay Server (LBRP).

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar reglerna och accepterar dom. Det är absoulut att man inte får försnabba dom är fråga om den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka