Nekad Mommo2 | Ansökan till Servervakt [Lugge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mommo2

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Moamel

Vad heter du på discord? Mommo2#1064

Ange ditt födelsedatum 17 April 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 9.30: 02:00
Tisdag 9.30: 02:00
Onsdag 9.30: 02:00
Torsdag 10.00: 02:00
Fredag 9.30: 02:00
Lördag 9.30: 02:00
Söndag 9.30: 02:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? drygt 2 år men belv bannad och blev unbannad för ca 3 månader sen. SÅ 3 månader!

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 6 gånger kan vissa men det går inte att fota... Men 3 tre av de är när jag var ny på servern !

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? För mig är en Servervakt en helt vanlig spelare på servern som rpa och också är en medhjälpare till servern och framförallt till de högre uppstatta staffsten. Servervakt är som en vakt som hjälper till i servern så att det inte försörs andra rp. Det är bra att ha serversvakter i en server för att det kan hjälpa staffsten mycket... En servervakt måste också ta det lugnt jag in ser när jag spelar att det är många som blir /svban på den. Jag vet att de har gjort fel. Men om den laggar eller är rädd för sitt liv ska man vänta och se vad den personen kommer göra!......... En servervakt måste också ta kritik och kunna göra några mistag för att den ska lära sig..

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag vill inte att folk ska gå runt och lalla så mycket för jag vill spela med höga rp nivåan och jag blir bara arg när folk springer runt och bara gör allmänt fel i rpn och rent ut sagt kass rp, det är ju inte alla så klart och så men det de som bara går in för att lalla på server och det tycker jag är så omoget så det vill jag att vi får stop på Unive är en för bra server med många spelare och trivs och sköter sig. Jag tycker att jag hade passat bra som det och vill också¨hjälpa staffs och servern i sin helhet..

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en person som kan alla regler samt kan goda kinskaper för att kunna bära på rollen (Servervakt). och kan faktiskt göra det för och inte för din egna vinst. En bra servervakt är att ta hand om servern, vara en förebild för de som är nya till servern...

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption och abuse är när man använder sina perms så att man får en fördel inom sitt rpande så att man ska vinna scenarion eller slippa dem för att själv få en fördel. Der när man inte riktigt bryr sig om rpandet och bara vill göra saker kul för sig själv.. Det kan vara att man revivar sig själv för att man inte orkar vänta på sjukvården.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka