Nekad Mommo | Ansökan till Servervakt [Abi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mommo

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? Jonssons åkeri#3390

Ange ditt födelsedatum 16 Mars 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 14:00 -23:00
tisdag 14:40 - 23:00
onsdag 14:00 - 23:00
torsdag 14:00 - 23:00
fredag 14:00 - 02:00
lördag runt samma tid som fredag
Söndag 14:00 - 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen slutet på 2020 typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/1147ca11e63e34c639a26e8a5cacc33a

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Se till så att ingen begår regelbrott. Samt vid t.ex. om du råkar slå någon så att personen dör så kan du snabbt ressa och inte behöva skicka report osv.. Samt se till så att inte folk lallar osv

Varför vill du bli servervakt på servern? Unive är den enda servern jag spelar på. Jag är whitelistad och kriminell men även spelar varje dag. Jag har vänner på Unive som jag vill umgås med och också med i gäng där vi har god gemenskap. Därför spelar jag på unive. Sen vill jag göra en lite större uppgift en att bara spela. Då det är väldigt många som begår regelbrott osv..

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan förekomma på många olika sätt, men inom just servervakt skulle jag säga att det är när u ressar dig själv hela tiden eller dina vänner, kan vara att du ressar folk under scenarios osv... Där ingår även abuse att du abusar t.ex. revive. Du kan även abusa id.

Tillbaka