Nekad mommish | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mommish

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: mommish

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198006928575/

Vad är din discord tagg? Mommish#3201

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? VDM

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut felaktig!

Jag och en random kille skulle köpa vars en kniv av ett gäng, de kör upp oss till sitt hus, skjuter ihjäl oss och rånar oss, all fine det är en del av spelet.

5 minuter senare blir jag bannad trots att jag varken kört på eller slagit någon!

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting då det inte var jag som kört på någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man kan bli bannad lite hur som när en admin blir dödad trots att man inte varit delaktig i det.

Har du läst våra regler? Ja

Ni behöver inte unbanna mig faktiskt, tänker inte spela på en server med 16 åriga admins som bannar folk hur som hellst så fort dom förlorar något, tydligen blev 4 andra permanent bannade i samma veva.

Ni behöver inte unbanna mig faktiskt, tänker inte spela på en server med 16 åriga admins som bannar folk hur som hellst så fort dom förlorar något, tydligen blev 4 andra permanent bannade i samma veva.
Som jag skrev i din kompis tråd så låter jag det kvarstå. Följer man reglerna blir man inte bannade. Kan bekräfta fullt ut att staffsen här bryr sig inte överhuvudtaget om makt och pengar utan de bryr sig om sitt jobb och det är att se till att såna som dig inte åker runt och förstör för andra spelare som vill spela på riktigt.

Tack för din Ban Överklagan. Din Ban Överklagan har Nekats.
Tråd flyttas till Ban Överklagande Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka