Accepterad mommish | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mommish

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: mommish

Vad är ditt namn i verkligheten?

Hur gammal är du? 33

Vad heter du på discord? Mommish#3201

Mellan vilka tider kan du oftast spela? kväll och helg

Varför ska just du bli servervakt? För att jag tycker att jag är opartisk och följer reglerna som finns där för att RPet ska bli bättre för alla.

Tycker även att jag är mogen för uppgiften då jag till vardags arbetar med ungdomar i den åldersgrupp som mestadels spelar på servern.

Varför vill du bli servervakt? Jag känner att det hade varit bra då vi ofta stöter på folk som bryter mot alla regler och man orkar inte spela in och skickar vidare hela tiden, bättre att folk får en kick på plats direkt så att de vet att de bryter mot reglerna.

Att kunna ta bort trasiga bilar som lämnats mitt på vägarna är också en utav anledningarna till att jag vill bli servervakt, utöver det så tar jag gärna en del konflikthantering och förklarar reglerna för nya spelare.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Inte vad jag vet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope.

Senast ändrad:
Hej! Utveckla dina svar! Du måste lägga lite mer tid på din ansökan! Utveckla "Varför ska just du blir servervakt" och Varför vill du blir servervakt?

MVH Pontus

Hej! Utveckla dina svar! Du måste lägga lite mer tid på din ansökan! Utveckla "Varför ska just du blir servervakt" och Varför vill du blir servervakt?

MVH Pontus
Fixat, är det nått mer så får du gärna skriva.

Jag känner att jag skicka dig vidare till intervju, det finns brister i ansökan men känner att vi kan fylla ut det muntligt

Tillbaka