Nekad MommeJagSvär | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MommeJagSvär

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109626207/

Ditt Hex-ID: 11000014481d95f

Vad är din discord tagg? MommeBre#0001

Vem var det som bannade dig? Vet jag tyvärr ej

Hur lång tid var din ban? Vet faktiskt ej i och med att det va dc bann

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står tyvärr ingen anledning varför jag vart bannad.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? asså tyvärr så har jag inte fått någon förklaring varför jag blev bannad, Därför jag gör denna bannöverklagan för att förhoppnings vis bli bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kanske 3 veckor innan jag vart bannad så vart jag bannad men jag löste det med ägaren. Efter kanske 1 vecka efter jag vart unbannad så hade jag kommit in i rp känslan igen och så gick det ej långt innan jag vart bannad igen men ej utav ägaren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den va felaktig då jag ej hade gjort något. Hade jag gjort något så hade jag fått ett pm eller att någon hade sagt till mig vad jag gjorde för fel. Tyckte det va tråkigt att bli bannad bara för att jag precis kommit in i rp känslan och börjat ha kul igen. Men jag hoppas framför allt att jag får en chans till att visa att jag kan rp:a på en bra nivå.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet inte hur många gånger jag varit bannad, antar att det är runt 2 gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså jag vet inte vad jag kunnat göra annorlunda i och med att ingen har gett mig en anledning till bann.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja asså jag tror inte det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka