Nekad Momme_Svensson | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Momme_Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? gubben3108

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Svensson och är 25 år gammal. Mohammed har olika intressen som till exempel bilar, Kläder etc. Han har haft en tuff uppväxt då han blivit lämnad av sina föräldrar vid en ung ålder. Han har fått leva på gatorna och de har då ledat till att han har kommit in på den kriminella sidan. Han har innan levt i denna stad men tog en semester. Nu efter hans semester så är han redo för att komma tillbaka till staden och skapa nya minnen för livet och träffa nya vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en rolig men även seriös rp då jag tycker det leder till bra scenarios som alla blir glada av. Jag bryr mig inte så mycket ifall man förlora något scenario, de ändå som spelar roll är att båda i scenariot hade roligt (Det är ju ändå bara ett spel)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att båda personerna blir nöjda med scenariot och inte att bara en går ut och är nöjd och den andra missnöjd.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes de har jag. Ett exempel är sunt förnuft och de är ju att man ska spela som man hade gjort i de rediga livet. Till exempel att man åker inte ner för något berg i full fart för de hade ingen gjort i de värkliga livet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes de har jag. Har väl några tusen timmar på detta

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag kan komma på nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka