Nekad momme123243 | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

momme123243

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199109781718/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Momme#5032

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Dragan Osmanovic som är 21 år gammal kommer ifrån bosnien han kommer ifrån en väldigt rik familj fast att han inte har det så bra hemma för att hans pappa var en knarkare fast hans mamma ville alltid leda dragan och hans äldre bror Tony på en god väg, efter ett tag så började dom fotboll och ville bli bäst i världen och deras idol var cristiano ronaldo, men det var någonting med dragan att han var väldigt lik sin pappa som var en kriminell knarkmissbrukare så han sluta med skolan och fotbollen och ville ha en musikkarriär och sälja droger och hålla på med kriminella grejer som sin pappa men tony ville aldrig vara som sin pappa han ville vara en god människa och ha ett bra liv med ett vanligt jobb som han lyckades med. Men Tony och hans mamma lyckades övertala Dragan att sluta med sånt så han sluta med det och allt vände och han började jobba på ica maxi som hans pappa efter ett långt kriminellt liv ville ha ett vanligt jobb så blev hans pappa chef på ica maxi så båda fick bättre lön och allt blev bättre i livet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att det är ett stort och skönt community med bra rp och nått som inte jag kommer förstöra jag kommer bidra med väldigt bra energi och bra rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev intresserad utav unive när jag kom in så såg jag att det var väldigt bra rp och stort och bra community

Hur hittade du Unive? Inte så svårt när den ligger högst upp hela tiden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha det så roligt det går med mina vänner och rpa bra, dessutom det viktigaste att ha en god attityd mot alla som jag redan har

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha det kul så kul som det går, ska försöka bilda något gäng och hoppas på att denna servern kan förbättra mitt rp som jag tror kommer hända

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället vill lägga all energi på unive istället

Tillbaka