Accepterad momme | Whitelist ansökning [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Momme

Icke Medlem
Meddelanden
620
Reaction score
70
Användarnamn: momme

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199081493057/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed (kallas mommo)

Vad är ditt discord namn? momme☯#0288

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Momme Arlund. han föddes år 1999 som gör hnm 21 år gammal. han hade tuff uppväxt eftersom att hans mamma och pappa tog vid tidig ålder. han fick leva med sin farbror. tills han blev 17 år gammal. då bestämde han sig för att använda sina erfarenheter på ett bra sätt. han tänkte flytta till multistaden och starta sitt liv på nytt. han är en mkt generös och social man. hans dröm har alltid vart att lämna kriminella livet och flytta till multistaden och börja jobba och starta familj och liv på nytt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker det är roligt att spela rp, nästan det ända jag gör på fritiden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad eftersom jag älskar att spela rp och har lärt mig av tidiga rps hur man spelar rp på korrekt sätt.dvs tex sunt förnuft och andra regler.

Hur många timmar har du på FiveM? jag har i stortsätt hela dagarna på mig i helgar men vardagar om det ej är lov så har jag (skola) vilkety bidrar till att jag kanske har 5-6 timmars speltid på vardagar.

Hur hittade du Multistaden? min kompis tipsade om den och sa att den är bästa svenska servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja, jag har vart bannad två gngr på denna server, en av dem power gaming och andra suntförnuft. detta bidrar till att jag lär mig av mina misstag vilket gör en förbättring på mitt spel. andra gången vet jag tills nu inte vad jag gjorde fel, jag körde bara runt med min bil.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelade lite i knight rp. sedan quittade jag den när jag tipsades om denna.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka