Accepterad momme | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Momme

Icke Medlem
Meddelanden
620
Reaction score
70
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199081493057/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed (kallas momme)

Vad är ditt discord namn? Disney +#4078

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2004

Berätta om din karaktär. Han heter Momme - Tizi. Momme är urspringligen från finland och den finska dialekten brukar därför bryta in lite då o då. Han var uppväxt i grovestreet med en väldigt tuff familj. Han växte upp tillsammans med sin mamma och store bror. Storebrosan hamnade i fängelse i tidig ålder (19). Store brorsan var mycket envis, han hade ingen kärlek utan bara hat. Han missbrukade droger som kokain. Momme blev misshandlad av sin bror. Mamman orkade inte mer och övergav därför momme till ett adoptationscenter vid 10 års åldern. Det var då momme förstod att hans pappa var död och att hans mamma ljög om att pappan reste iväg. Ingen av barnen gillade momme och det var då han började komma in i kriminaliteten. Momme försökte fly från barnhemmet 7 gånger, men misslyckat alla gånger. Den åttonde gången lyckades han, men det krävdes ett mord för det. Han var tvungen att mörda en av personalen för att lyckas fly. Ingen vet om att han är den skyldige. Momme flyttade nyligen i i Multistaden. HAn planerar på att ändra på sin livstil. HAn vill bli en bättre människa genom att hjälpa samhället. Han erkände för sitt mord och fick 3 år straff. Idag är momme 21 år. Han har kommit ut fängelset efter att ha betalat för att hans namn ska bli rent. Momme ska ansöka om pass. Han vill bli multistaden medborgare och leva det bästa livet han kan. Han planerar att jobba inom vård för att hjälpa samhället. Om det är något momme har lärt sig under sin tuffa uppväxt är det att pengar kommer sist oavsätt ekonomiska svårigheter.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att denna server passar mig perfekt, vill ta min spelupplevelse till en annan nivå. Jag har massor av erfarenhet av andra servrar. Jag har läst reglerna. För att jag ska förbättra min rp läser jag andra servras regler, det brukar finnas tipps där om hur man kan ta rp till en högre nivå. Jag vill även ansöka till gäng för att utföra rån osv. Mitt största intresse är att titta på filmer/dokumentärer om smarta tjuvar som utför rån och liknande. Och det som skulle vara ännu roligare är att utföra det dem gör fast i ett spel. Serien "lupin" är en av mina favorit serier då tjuven han smarta tekniker. Han vet hur han ska ljuga för poliserna. jag vill använda hans ideer och göra dem i spelet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att denna server passar mig perfekt, vill ta min spelupplevelse till en annan nivå. till skillnad från andra servrar har denna bästa rpet. Har spelat andra servrar som RZRP, och swedish knight. Men denna är oslagbar.

Hur hittade du Multistaden? den kom på top 1 i min region, har även spelet den långt tillbaka, jag slutade spela ett tag sen kom jag tillbaka och den har blivit 1000 gånger bättre nu.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill göra denna server lite roligare genom att utföra roliga scenarion. dvs inte bry sig om jag dör eller blir av med pengar osv. Vill sprida lite glädje genom att få folk att skratta. finns många i servern som bara tänker på deras bästa vilket jag inte gör.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelade lite i knight rp. sedan quittade jag den när jag tipsades om denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka