Nekad momme | Chef-jobb ansökan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Momme

Icke Medlem
Meddelanden
620
Reaction score
70
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisa

Vad heter du IRL? Mohammed

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 300+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Hej jag heter mohammed och är person som är intresserad utav chefsjobb. Jag har arbetat inom autoexperten och faktiskt varit delägare. Jag har arbetat tillsammans med en av Multistadens bästa chefar Wael. Han har lärt mig extremt mycket om cheffs jobb. Jag har suttit med honom i kontoret och han har lärt mig vad jag ska och inte ska göra som chef. Jag har sett att marja lisa har varit mycket o aktiva på sistone och det krävs en förändring. Marja lisa har 80 % att bli successivt, det ligger i centrum och firman får kunder jämt. Jag vill anställa aktiva spelare som verkligen är i tjänst en stor del. Har alltid varit en dröm att äga marja lisa just för att det är så stor sannolikhet att den lyckas väl. Har även märkt att marjalisa har lite otrevliga som jobbar. De har inte haft bästa attityden om man säger så. Alltid trötta i rösten och ingen god kundbemötande. Har varit taxi chef innan också.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag älskar bilar. Som sagt har arbetat på auto experten som delägare. Detta bevisar då att jag har intresse för bilar. Jag vet hur jag ska bemöta kunder på ett vänligt sätt och vet även hur man ska ta jobb intervjuer eftersom jag har tagit vissa som delägare på autoexperten. Jag ska anställa personer som också har erfarenhet.

Berskiv din karaktär? Han heter Momme - tizi. Momme är ursprungligen från Finland och den finländska dialekten brukar därför bryta in lite då o då. Han var uppväxt i grovestreet med en väldigt tuff familj. Han växte upp tillsammans med sin mamma och store bror. Storebrorsan hamnade i fängelse i tidig ålder (19). Store brorsan var mycket envis, han hade ingen kärlek utan bara hat. Han missbrukade droger som kokain. Momme blev misshandlad av sin bror. Mamman orkade inte mer och övergav därför momme till ett adoptionscenter vid 10 års åldern. Det var då momme förstod att hans pappa var död och att hans mamma ljög om att pappan reste iväg. Ingen av barnen gillade momme och det var då han började komma in i kriminaliteten. Momme försökte fly från barnhemmet 7 gånger, men misslyckat alla gånger. Den åttonde gången lyckades han, men det krävdes ett mord för det. Han var tvungen att mörda en av personalen för att lyckas fly. Ingen vet om att han är den skyldige. Momme flyttade nyligen i i Multistaden. Han planerar på att ändra på sin livstil. Han vill bli en bättre människa genom att hjälpa samhället. Han erkände för sitt mord och fick 3 år straff. Idag är Abdi 23 år. Han har kommit ut fängelset efter att ha betalat för att hans namn ska bli rent. momme ska ansöka om pass. Han vill bli multistaden medborgare och leva det bästa livet han kan. Om det är något Momme har lärt sig under sin tuffa uppväxt är det att pengar kommer sist oavsett ekonomiska svårigheter.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne hela dagarna på helgar och 3-5 timmar på vardagar beroende på plugg

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej bara multi

Har du läst våra Regler? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka