Nekad Momme | Chef-jobb ansökan [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Momme

Icke Medlem
Meddelanden
620
Reaction score
70
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonom chef

Vad heter du IRL? momme

Vad heter du på discord? Momme#7520

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Rpn ska bli så realistiskt som möjligt så vi får hämta en bärgare som kan flytta fordonet vid större skador vilket nuvarande meko inte gör så ofta. Har sett vissa mekonomer fixa bilarna fast än det är overkligt. Jag har mycket goda erfarenheter av bilar eftersom jag b.la brukar titta gamla bil artiklar. Jag har sedan följt utvecklingen av bilens historia. Bilar är det bästa jag vet. Jag har även alltid varit den som har kunnat hantera situationer såsom chefs jobb relativt bra. Jag är ingen chef som arbetar för att få min lön check. Jag är en chef som vill dels att de anställda ska få det jag har lovat och dels att bolaget ska vara successivt i staden. I kassan ska det vara pengar som räcker till alla anställda. Och de som arbetar ska vara värda lönen. Kommer inte anställa folk som inte klarar av min intervju. Det ska inte vara en vanlig intervju som har frågan. ”Varför ska just du arbeta här?” Utan jag vill ha kvalitet frågor samt vill testa personen och åka med den o kolla hur den hanterar tex aggressiva kunder som tex inte vill betala osv. Detta innebär att bolaget ska vara mycket successivt. Chef jobb är det bästa jag vet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag tittar på bil artiklar och har följt bilens historia sedan den första bilen. Jag har en äldre kompis som faktiskt köper bilar mycket billigt, lagar dem och säljer dem dyrare. Jag får ibland vara med att laga bilen. Jag har även testat ”jobba” i en bilverkstad när jag gick i årskurs 8. När vi har uppgifter om tex historiska personer skriver jag oftast om bil skapare, som tex skaparen av mercedes. Därför intresserar detta jobb mig enormt. Ser även att det finns många mekonomer som inte kan sköta sitt jobb. Man skickar samtal men får inga svar. Det har vart et t tjat på mekonomen nu om det och det har förbättrats lite på sistone. Det folket gör är att de skylller på arbetarna men det är ju chefens fel eftersom chefen anställer fel personer som inte arbetar. Om jag blir chef kommer jag ta full ansvar och anställa så många som möjligt men det ska vara mogna folk som är aktiva och visar tt de gillar yrket och att de inte bara jobbar för att kunna laga bilar. Jag ser ddetta som en stor chans att utöka min rp nivå då jag älskar chefsjobbs positioner. Jag har vart chef inom flertals yrken såsom taxi chef och även marja lisa chef. I Unive brukar jag titta hur chef arbetare arbetar. Vissa saker noterar jag i huvudet så att jag sedan kan använda det. Finns även andra saker som kan förbättras. Jag ska verkligen sträva emot att ha successivt bolag och anställa proffesionellt som kan utföra ordentligt yrke. Vill omvandla mekonomen från oaktiv till mycket aktiv. Man ska liksom ha oss som ett alternativ när som helst. Jag tänker heller inte ge andra chanser till anställda osv. Misstänker jag svart eller tjänste fel blir det direkt sparken. Detta tror jag inte kommer ske då jag kommer att anställa kavlitet och proffsiga arbetare. Vill även att mina anställda ska gilla mig och inte hata mig. Kommer vara en mycket trevlig individ och kommer lära mina kollegor att jobbet är inte ett tråkigt ställe, vi kan göra events som gör allt roligare. När jag var chef över marja lisa gjorde jag ett mycket roligt event där man kunde vinna en rs5 med värde 1 mil+. Det var lite svårt pga timeouts. Men sådana evnts giillar jag. Gillar även att utföra sammarbeten med andra bolag

Hur ofta kommer du vara inne? dagligen minst 4 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

+rep aldrig sett en person ta chef positionen så seriöst o bra, texten är sjuk o du tar hand om personalen helt skitzad bror. Lycka till bramka!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka