momme | Chef-jobb ansökan [Gumbo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Momme

Icke Medlem
Meddelanden
620
Reaction score
70
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen chef

Vad heter du IRL? Mohammed

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 150+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har alltid varit den personen som är intresserad av bilar, alltså IRL samt spel. Jag tycket det är sjukt kul hur bil utvecklingen har skett. Jag har även en stor erfarenhet då jag har testat jobba i en verkstad när jag gick i årskurs åtta. Det var så himla kul. Jag fick byta däck och till och med laga vissa bilar. Mina vänner är också intresserade av bilar lika mycket som jag. Dem är även online den tiderna jag inte är online. Därför vill jag få chefs rollen och få dem anställda. För oss spelar inte pengar någon roll. Det som spelar roll är att göra bra scenarion. Alltså som ett exempel om någon behöver hjälp med bilen men den är helt förstöd, då kan jag inte säga att jag kan laga den eftersom skadan är för stor. Det ska bli så realistiskt som möjligt så vi får hämta en bärgare som kan flytta den till verkstan där vi fixar den istället. Har sett vissa mekonomer fixa bilarna fast än det är overkligt. Jag har mycket goda erfarenheter av bilar eftersom jag b.la brukar titta gamla bil artiklar. Jag har sedan följt utvecklingen av bilens historia. Bilar är det bästa jag vet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt mycket står på frågan ovanpå. Jag tittar på bil artiklar och har följt bilens historia sedan den första bilen. Jag har en äldre kompis som faktiskt köper bilar mycket billigt, lagar dem och säljer dem dyrare. Jag får ibland vara med att laga bilen. Jag har även testat ”jobba” i en bilverkstad när jag gick i årskurs 8. När vi har uppgifter om tex historiska personer skriver jag oftast om bil skapare, som tex skaparen av mercedes. Därför intresserar detta jobb mig enormt.

Berskiv din karaktär? Han heter Momme - Tizi. Momme är urspringligen från finland och den finska dialekten brukar därför bryta in lite då o då. Han var uppväxt i grovestreet med en väldigt tuff familj. Han växte upp tillsammans med sin mamma och store bror. Storebrosan hamnade i fängelse i tidig ålder (19). Store brorsan var mycket envis, han hade ingen kärlek utan bara hat. Han missbrukade droger som kokain. Momme blev misshandlad av sin bror. Mamman orkade inte mer och övergav därför momme till ett adoptationscenter vid 10 års åldern. Det var då momme förstod att hans pappa var död och att hans mamma ljög om att pappan reste iväg. Ingen av barnen gillade momme och det var då han började komma in i kriminaliteten. Momme försökte fly från barnhemmet 7 gånger, men misslyckat alla gånger. Den åttonde gången lyckades han, men det krävdes ett mord för det. Han var tvungen att mörda en av personalen för att lyckas fly. Ingen vet om att han är den skyldige. Momme flyttade nyligen i i Multistaden. HAn planerar på att ändra på sin livstil. HAn vill bli en bättre människa genom att hjälpa samhället. Han erkände för sitt mord och fick 3 år straff. Idag är momme 21 år. Han har kommit ut fängelset efter att ha betalat för att hans namn ska bli rent. Momme ska ansöka om pass. Han vill bli multistaden medborgare och leva det bästa livet han kan. Han planerar att jobba inom vård för att hjälpa samhället. Om det är något momme har lärt sig under sin tuffa uppväxt är det att pengar kommer sist oavsätt ekonomiska svårigheter. Det är dags för del två av mommes liv. Han kunde inte avstår från kriminaliteten, momme har några kriminella kompisar som vill frivilligt råna en bank för att få pengar. För att momme ska få poliserna rädda vill han skapa ett gäng. på så sätt avstår folk från honom och hans gäng. Momme vill inte göra folk illa, han vill inte råna dem. Han vill utföra rån för att tjäna pengar. Han har smarta tekniker. Pengarna ska tvättas genom att köpa bulk av bilar och sälja dem lite dyrare än vanligtvis. På så vis får han och hans gäng rena pengar tillbaka. Med dessa pengar ska investera, och ge till folk som hat behov av dem. Han ska sedan leva sitt liv som bäst. Han hoppas att hans plan fungerar så att han tillslut kan leva lyxlivet. Momme vill köpa enormt många bilar. Han vill också investera sina pengar genom att köpa skrot bilar sedan uppgradera dem och sälja dem dyrare.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne en stor del av dagarna. När det är helg eller lov är jag inne från morgon till natt. När jag har skola kommer jag att vara inne 3 - 5 timmar om dagen beroende på hur mycket plugg jag har att göra.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Spelar endast multistaden.

Har du läst våra Regler? Japp:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka