momme | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    13
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Momme

Icke Medlem
Meddelanden
620
Reaction score
70
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad heter du på discord? Disney +#4078

Ange ditt födelsedatum 19 April 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Schema:
Måndagar = 15.30 - 23.00
Tisdagar = 15.00 - 23.00
onsdagar = 15.30 - 23.00
Torsdagar = 15.00 - 23.00
Fredagar = 15.30 - 01.00 +
Lördag = 10.00 - 01.00 +
söndagar 10.00 - 23.00*

(Jag har också studier jag måste ta hand om så kan minskas en eller två timmar i vardagar beronde på hur mycket jag har att ta hand om)

Berätta om dig själv Hej jag heter Mohammed och är 16 år. Jag är en mycket social person som nog föredrar att babbla på än att vara tyst. Jag hart mycket åsikter som jag också framför, Sen är det självklart att vissa åsikter kan jag inte framföra och får därför hålla det för mig själv. Jag har nu testat att vara både Servervakt och WL-A och jag har tyckt att det fungerar mycket bra. Som servervakt har jag fått lite kritik som jag sedan använder mig av. Jag är alltid positiv och ärlig när det gäller kritik. Jag surar inte om jag får kritik utan jag använder mig av det. Sedan har jag respekt mot alla, även om jag blir dåligt bemött försöker jag mitt bästa att visa respekt till personen, sen om jag inte känner mig bra med att en person jämt håller på kan jag ta det med den själv. Det är mitt ansvar att göra det då personen kanske inte vet att jag tycker det är jobbigt osv. Jag har pratat med staffs i multi och de verkar så himla snälla ochh detta vill man bevarra så jag vill bli en staff jag med!

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle försöka RPA så mycket som möjligt men det jag främst skulle tänka på var att hitta RDMAre, Lallare, Vdmare, folk som inte spelar utav sunt förnuft, folk som spelar powergaming osv. JAg tycker att denna server är enormt bra men det finns alltid saker som kan förbättras i världen. Jag tycker själv att Phillip320 har gjort ett fantastiskt arbete med sin underbara server. HAn har verkligen arbetat sig upp för att det ska bli så lyckad som den är idag. Jag vill vara en del av staff för att ha möjligheten att hjälpa Phillip så mycket som möjligt. En person som Phillip har extremt mycket att göra varje dag och därför finns staff för att förbattra servern så inte all jobb ligger på Phillip och Quirkz. Jag skulle sitta nästan hela tiden i support och hjälpa så många individer som möjligt. OM jag blir staff ser jag fram emot att kunna träffa nya folk alltså staff och spelare. Det är alltid kul att träffa på nytt folk. Och jag är fullt medveten om att alla staffs i multi är så himla snälla. det är från mitt perspektiv iallafall. Det skulle ha varit en mycket stor ära att arbeta som staff på Multistaden! JAg har själv spelat och rpat mycket och jag har märkt att jag har behövt hjälp av staff ganska mycket och har i vissa fall behövt vänta mycket. JAg har även några vänner som är support och de brukart oftast förklara hur det kan gå till.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag började på Mulltistaden för ett år sen. hade en annan DC dock. momezz.141 heter jag på den och jag tror jag fortfarande har tillgång på den!

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag har prövat på att vara Servervakt och WL-A och tyckt att det har fungerat mycket bra! Jag vill verkligen fortsätta att få denna server att fungera. Jag Har behövt support i bland och sett att många i support har det ibland stressigt och jag vill därför vara med att hjälpa för att servern ska bli så bra som möjligt! Jag ser detta som en mycket stor chans, alltså att kunna ansöka till support, Jag läser på Multi. pvp varenda dag. Jag tittar på alla möjliga ansökanden och på så sätt lät jag mig mer av RP för varje dag. Jag har Även vart i support någon gång och när alla är så snälla så ser man upp till de snälla. Jag vill också vara med att hjälpa servern, jag vill samarbeta med alla sköna personer. Det skulle ha varit en enorm ära att få arbeta med staffs. Jag är heller inte en person godkänner mina kompisars ban överklagande eller andra ansökningar utan jag läser och bedömer som om jag inte känner personer. som bevis att jag har läsr regler och kan RP så har jag inte blivit bannad på ett år. 2020 blev jag bannad då jag var hyfsat ny till RP men nu har jag lärt mig av misstaget och jag kan RP. Sedan är jag servervakt som sagt, Jag har fått kritik från en MOD sedan har jag inte vart arg utan jag har haft i åtanken det som personen sa. Jag kan ta all sorts kritik och vill jätte gärna förbättra mig. Ju mer man får kritik desto bättre man blir. Det är så det fungerar. Sedan folk som ger mig kritik blir jag glad över eftersom de talar om för mig hur jag ska bli bättre. De talar om för mig hur jag kan arbeta såsom man ska göra. Det gläder mig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle vara ingame och kolla precis ALLA /report, sedan skulle jag sitta i support hela dagarna och hjälpa folk. Jag skulle prata med de vänligt oavsett tidigare bemötningar eller hur min dag har varit. Om vi säger att min dag har varit dålig kan jag inte ta ut det på en stackars människa som vill ha hjälp i support. Jag vill minska att folk spammar mods hela tiden och därför vill jag sitta i support. Jag lovar att jag kommer sköta mig som support och om man märker att jag inte sköter mig är jag ärlig med att erkänna mitt fel vilket inte kommer hända, alltså att jag blir av med min roll om jag blir eftersom jag kommer försöka mitt absolut bästa att förbättra Multistaden!

Har du några tidigare erfarenheter? på ett ungefär jag är SV och WL-A sen har jag vänner som är support.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Yes. viktigaste är ju:
/goto (ID)

/noclip

/kick

/revive (ID)

/spec (ID)

/setjob

/bring

/dv

sen finns det såklart mer som jag vill lära mig.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Yes mitt minne är hyfsat bra. I skolan har jag koll på vad ska göras o inte och tar studier allvarligt vilket resulterar till ett bra minne så ja.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nen spelar endast på Multistaden!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att ni är bäst och jag hoppas att jag blir staff så jag kan arbeta med så sköna individer som er!!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka