Nekad Momme | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Momme

Icke Medlem
Meddelanden
620
Reaction score
70
Vad är ditt namn i verkligheten? Momme

Ditt discordnamn: Momme#7520

Ange ditt födelsedatum 19 April 2006

Varför ska just du bli staff?

Jag vill bli staff för flertal anledningar. Unive är en server jag verkligen brinner för, oavsett längd på mina bans har jag aldrig gett upp hoppet på att få komma tillbaka, jag har ALDRIG testat en annan server med tanke på att jag vet mycket väl att ingen server kommer lyckas vara bättre än unive. Jag anser personligen att Unive är inte bara Sveriges men även Fivems mest organiserade och bästa Server. Detta har att göra med Ägaren men även staffteamet. Nuvarande staffteamet är fantastiskt, jag vill med botten av mitt hjärta få vara en del av en sådan gemenskap. Jag vill vara med och hjälpa Fivems #1 Server. Det är naturligtvis ett stort ansvar, får jag staff rollen innebär det att Philip litar på mig, jag ska därmed ta vara på den chansen. Jag är inne dagligen i datorn, då är jag inne i unive. Jag har spelat två år här, trots min negativa historia på unive har jag lyckats lära mig en del. Med detta sagt vill jag bli staff för att inte bara utveckla servern men även bygga en gemenskap med kollegor och ha det gött. Jag vill visa mina kunskaper. Sammanfattningsvis vill jag bli staff för att kunna minska det negativa i servern, målet är att allt positivt ska lyftas fram och få vara kvar i servern. Nu när det är sommar så har alla i staffteamet möjligheten att lägga full fokus på utveckling. Jag vill verkligen bidra med att förbättra communityt, detta är naturligtvis en lång process som kräver tid, tålamod men även flera personer.

En fördel med mig är att jag inte är rädd att göra något fel, blir det något fel så kan man alltid åtgärda felet. Dessutom tar man lärodom av sina misstag vilket är en annan fördel med mig. Det är bättre att man gör något fel eller att inte göra något alls. Ett exempel på en sådan sak kan vara att jag är osäker på om jag ska banna en person eller inte. Det är då alltid bäst att jag bannar personen för jag kan alltid unbanna om jag anser att det var ett misstag.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Helger 10.00 - 02.00 +

Skoltider: 15.30 - 22.00

Tiderna kan givetvis variera ifall jag behöver plugga inför ett prov
Kommer avvika 1 - 2 timmar om dagen då jag bör gå till gymmet.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat här sedan 2020 den 15onde Augusti.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, varit staff 2 ggr. Första gången var jag helt ny o visste inget. Andra gången var jag väldigt erfaren men blev demotad eftersom jag reste bort. Nu vill jag bli staff igen med all min erfarenhet.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb har alltid varit ett område som intresserat mig, känns kul o ta intervjuer, få vara med och påverka beslut mm. Jag bryr mig egentligen inte vad jag får, allt verkar lika kul och spännande i mina ögon. Däremot verkar donation och Jobb extra roligt att arbeta med. Hursom helst så skulle jag inte klaga om jag fick något annat. Så svar nej.

Senast ändrad:
+rep sjuka kunskaper inom allt, lär sig snabbt och enkelt. Vill serverns bästa. Lycka till!

target bäst för dig att godkänna mig, inget ånger ska du veta!

Lycka till däh, inte ofta man får en staff född 1970, måste nog vara kul o rpa när man ligger på sina stabila 52 år. Lycka till du!

+rep, exeptionel marginel unive spelare, som hänvisar sina manipulära kylmolokyler på chromosomerna. Äpplet faller inte långt från trädet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka