Momin14 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Momin

Medlem
Utvecklare
Meddelanden
110
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi-Chef

Vad heter du IRL? Noel

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 161 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle vilja bli chef eftersom det är viktigt att ha ett taxi företag i staden eftersom för de som inte ha bil så är taxifirman en väldigt bra tillgång. Jag vill även bli chef eftersom jag älskar att både träffa nya personer och köra bil.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit taxichaufför i mångra andra servrar så jag kan ganska mycket om taxi jobbet.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Max Björnsson och är 21 år gammal. När han var liten bodde han i Pakistan och en dag så skulle han och hans föräldrar ut och gå. En man sprang fram till dem och försökte råna dem, hans familj var väldigt fattig så mannen sköt hans föräldrar och Max fick vittna det. Han var bara 4 år och det tog väldigt hårt på honom. Det var en svensk familj som såg när detta hände och de tog in Max i deras familj. Max hade ett väldigt bra liv med dem och föräldrarna gjorde sitt bästa för att ta hand om Max. Han var ett väldigt svårt barn att ta hand om eftersom han var väldigt arg av sig. Nu som vuxen är Max en väldigt glad och trevlig person som gillar att jobba och träffa nya människor. Han är inte så lättupprörd men när han väl blir arg så blir han väldigt arg.

Hur ofta kommer du vara inne? 4-5 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart skulle jag fortsätta oavsett.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, jag spelar inte en annan server för tillfället eftersom att jag tycker att den här server är väldigt bra.

Har du läst våra Regler? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka