Nekad Momin14 | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Momin

Medlem
Utvecklare
Meddelanden
110
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198212954839/

Ditt Hex-ID: 11000010f0fbad7

Vad är din discord tagg? Momin14#3967

Vem var det som bannade dig? Zensy

Hur lång tid var din ban? 10 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Kriminell utan kriminell roll ~Zensy

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig eftersom jag gjorde ett rån utan kriminell roll.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare hade blivit rånade många gånger vid det stället man säljer droger så då tänkte vi att vi också kunde göra det. Så vi körde till blackmarket och köpte två knivar och drog till Farmor(det stället man säljer droger) och väntade på att några skulle komma dit. Efter fem minuter kom det en bil och då tänkte vi att vi skulle råna dem, så vi sprang fram till dem och tog upp knivarna och sa: "Upp med händerna". Då märkte vi att en av dem satt i bilen och han körde där ifrån. Vi sa till den andra att han skulle stanna och hålla uppe händerna och då började han springa. Vi sprang efter honom och då kom han kompis i hög hastighet och körde över mig och hans kompis. Min kompis sprang och försökte söka igenom den personen som dog och då kom den andra och slog ner honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban det var bara jag som trodde att man fick göra personrån utan kriminell roll.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad här tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja! Jag skulle inte ha köpt knivarna och inte försökt att råna dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man inte får göra personrån utan kriminell rollen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka