Nekad Momin14 | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Momin

Medlem
Utvecklare
Meddelanden
110
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198212954839/

Ditt Hex-ID: 11000010f0fbad7

Vad är din discord tagg? Momin#0001

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte men det står Användarnamn: Mx

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag fick en klacksko i huvudet.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig eftersom jag hade för mycket pengar på mig, se nedan varför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en person som sprang fram till mig på torget och sa att han skulle sluta spela, så han sa att han skulle ge mig alla sina pengar. Så han gav mig typ 150 miljoner. Jag blev jätte förvånad, sen nästa dag när jag skulle joina så var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte riktigt då jag fick pengarna av någon annan person.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag gjorde ett rån utan att vara kriminell.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det enda jag hade kunnat göra annorlunda är att inte ta emot pengarna men vet inte riktigt om det är emot reglerna att få pengar av någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte får ha för mycket pengar.

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Gör en ticket i stället för ban överklagan just på klacksko ban.

Tillbaka