Accepterad Momin | Ban Överklagan [ Gaywi ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Momin

Medlem
Utvecklare
Meddelanden
110
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/momin14/

Ditt Hex-ID: 11000010f0fbad7

Vad är din discord tagg? Momin#9537

Vem var det som bannade dig? Gaywi.G T R

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde att utföra denna ban eftersom jag åkte in i ett klubbhus(visste inte att det var ett klubbhus) och frågade om kniv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde ut till Cayo Perico eftersom jag ville se hur det såg ut. Jag har inte spelat på unive på ett bra tag så jag visste inte var klubbhus och liknande hus låg. Jag åkte till det stora mansionet på cayo perico och åkte in då det var olåsta dörrar. Jag hade ingen aning om att det var ett klubbhus. Sen var det en som stog där inne och då frågade jag om en kniv. Jag kan hålla med om att det var dumt att fråga om kniv då jag inte har en kriminell roll.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag skulle inte säga att det var en felaktig ban, dock så ångrar jag att jag utförde dessa dumma handlingar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad på ett väldigt bra tag så jag kom inte ihåg vad för bans jag har haft tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka på att inte åka in i det huset, samt hade jag kunnat tänkt på att inte be om kniv när jag inte har kriminell roll.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket av denna bannen. Jag kommer aldrig göra dessa saker igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Din ban överklagan har accepterats. Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka