Nekad MomeDume | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MomeDume

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966997980/

Ditt Hex-ID: 11000013c0183dc

Vad är din discord tagg? Piratos#0718

Vem var det som bannade dig? 5Max1zy

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20240114_114358.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Skött nära torget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag och min vän robba/stal en kille på hans pistol och sen si sprang vi vidare liten bitt från torget och stog där sen och prata då denna killen vi robba börja springa mot oss med ett baseboll hjärn och slog ner mig och kunde inte resa mig för han fortsatte slå mig och min vän försökte slå han men sen han slog också ner han och då tog min vän upp pistolen när han reste sig och skjött mot han fast missa sen fick han slut på skott och till slut reste jag mig upp och fick chansen att skjuta han för att försvara mig så då skött ja han och ja sen blev jag och min vän bannande.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag tycker det var en felaktig ban för jag och min vän försökte lösa bråket utan pistol tills han nästan döda mig då jag behövde använda min pistol och jag och min försvara oss bara och vi använde oss av de oss pistol som sista allternativ och allt hände inte i torget ens de va nära fast int mitt i det var en bitt utanför vid ett garage. Men om jag nu gjort fel så accepterar jag era regler och ska aldrig mer göra om det, vill själv rollplaya och göra det realistiskt men ville inte dö så försvara mig och i verkligheten om man hade ett vapen på sig och höll på bli dödad så hade man försvarat sig med sitt vapen i sista utväg.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Börja precis köra FiveM igen. Senast jag körde var jätte länge sedan och då lalla jag mest körde PVP servers och sånt och Jag och min vän bleb bannad en gång fast kmr inte ihåg vad som hände för de nog mer än 1 år sedan ksk 2 år .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Faktiskt inte om jag inte hade dragit vapen så hade jag dött jag var jätte nära på dö så de var mitt sista alternativ om jag inte hade velat dö. Jag och min vän försökte ju slå han först och int använda vapen fast han hade baseboll hjärn och sprang ifatt mig jätte enkelt för han var jätte snabb vet inte hur tror man blir de när man håller i kniv/baseboll föremål men han kom ifatt mig hela tiden och slog ner mig. Men om det är något ni tycker jag borde gjort anorlunda så får ni gärna säga de till mig så lyssnar jag på de för respekterar er ju och er server och vill ju helst int vara bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte skjuta i torget eller nära. Ni får gärna säga några fler grejer som jag ska lära mig så jag inte gör samma misstag igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka