Accepterad MOME040 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOME040

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
8
Ditt discord namn: mome227

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec33358

Vad för typ av beslut gäller det? ban i fiveM och dc

Vem/vilka tog beslutet? razz och shurdontor

Varför tror du själv att beslutet togs? Hela grejen började från att jag. Jag shurdonator Satt och flippade förra gången För att han kände min vän? Och så skojar jag det. Sen så tänkte jag att vi kan skoja med varandra. Men, jag visste inte att han skulle ta åt sig just denna gången. Vilket jag inte menade alltså. Alltså jag menade på skoj för att jag visste. Han skulle inte ta åt sig. Men, jag blev lite chockad när jag blev bannad från både dc Men tyvärr så tog han inte det som ett skoj. Och jag ber väldigt mycket om ursäkt och jag ska tänka efter att inte göra om det och inte längre skoja om sånt. Jag ber så himla mycket om ursäkt. Snälla, förlåt mig. Jag har väldigt goda hjärta. Och jag gillar att skoja mycket, men ibland tänker jag att det på vad jag gör. Vilket jag ska göra till nästa gång.

Hur är beslutet felaktigt? nej

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: nej

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Hej! Sorry för sent svar. Har inte fått något meddelande om din banöverklagan. Men jag ger dig en till chans, men jag vill inte se det igen att du snackat så mot staffs eller något i ooc överhuvudtaget.

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka