Nekad MOME040 | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOME040

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
8
Ditt discord namn: mome227

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec33358

Vad för typ av beslut gäller det? ban

Vem/vilka tog beslutet? hedgehog0140/ Toris

Varför tror du själv att beslutet togs? för att lallade och skicka till en tjej otillåtna gifs vilket var dumt av mig jag erkänner att jag gjorde fel jag kunde ha gjort annerlunda ifrån mig och inte varit kaxig istället vara snälla och var respektfol och vara postiv. och jag tycker att eran beslut var helt rätt men jag var dum och jag kommer inte repetera om det jag gjorde och nu jag har lärt mig av min misstag och jag måste börja bete mig istället för att jag ska vara idiot och jag vet att jag kunde ha riskerat en pban no way back men jag hade tur denna gång och jag måste var tacksamm att jag inte fick väre återgärder och jag kommer bete mig det kan jag lova snälla ge mig en till chans jag lovar kommer inte göra om det

Hur är beslutet felaktigt? jag gjorde fel och beslutet är helt rätt/ och jag kommer bete mig igen så där igen jag ber så himla mycket om ursäkt till dig som jag betet mig dumt mot om du ser detta jag hoppas att du förlåter mig vit.hjarta alla gör mistag i livet och man lär sig av dem jag så mycket himla myckat om ursäkt igen

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: jag hoppas att jag får en ny chans och jag kommer aldrig repetera om det jag gjorde

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka