- Meddelanden
- 87
- Reaction score
- 8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550116696/
Ditt Hex-ID: steam:11000015ec33358
Vad är din discord tagg? mome227
Vem var det som bannade dig? Eminswe
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 4 dagars ban för suntförnuft Kör in en mc i en bilaffär
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att min vän ringde mig ingame och sa till mig att komma inquiseter för att han jobbar där så jag tog min motorcykel och körde ditt så kommer jag ditt och kör upp till Trottoaren då jag kör till utanför dörren sen så rör de jag mig lite in i dörren ksk 6cm i dörren för att jag skulle visa min vän att jag är framme då så fastnar min motorcykel i glass dören av bug och går i sönder då hoppar jag av min motorcykel och går gånde till min kompis och pratar med han sen så skulle vi prata om en sak medans vi pratade så !!BOM blir jag bannad för suntförnuft
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var felaktigt för att jag gick aldrig in in in i bil firman jag rör det knappt dörren med min motorcykel då buggar den och fastnar och andra saken är att jag vet vad konsekvenserna är om man skulle värkligen kör in men jag körde aldrig in iii bilfirman. så därför jag tycker att bannen vara felaktigt
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har men jag kommer inte repetera om mina misstag jag har lärt mig mycket av det här bannen jag är en typ av person som lär sig av sina misstag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att hade ksk inte rört dörren med motorcyklen
Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer bara köra runt som svart taxi och chilla detta kommer var min nya Karriär jag kommer bli en hela Annorlunda. Spelare kommer skaffa familj och sluta lalla runt så att jag inte blir bannad istället rpa bara
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det respekterar jag.
Ditt Hex-ID: steam:11000015ec33358
Vad är din discord tagg? mome227
Vem var det som bannade dig? Eminswe
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 4 dagars ban för suntförnuft Kör in en mc i en bilaffär
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att min vän ringde mig ingame och sa till mig att komma inquiseter för att han jobbar där så jag tog min motorcykel och körde ditt så kommer jag ditt och kör upp till Trottoaren då jag kör till utanför dörren sen så rör de jag mig lite in i dörren ksk 6cm i dörren för att jag skulle visa min vän att jag är framme då så fastnar min motorcykel i glass dören av bug och går i sönder då hoppar jag av min motorcykel och går gånde till min kompis och pratar med han sen så skulle vi prata om en sak medans vi pratade så !!BOM blir jag bannad för suntförnuft
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var felaktigt för att jag gick aldrig in in in i bil firman jag rör det knappt dörren med min motorcykel då buggar den och fastnar och andra saken är att jag vet vad konsekvenserna är om man skulle värkligen kör in men jag körde aldrig in iii bilfirman. så därför jag tycker att bannen vara felaktigt
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har men jag kommer inte repetera om mina misstag jag har lärt mig mycket av det här bannen jag är en typ av person som lär sig av sina misstag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att hade ksk inte rört dörren med motorcyklen
Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer bara köra runt som svart taxi och chilla detta kommer var min nya Karriär jag kommer bli en hela Annorlunda. Spelare kommer skaffa familj och sluta lalla runt så att jag inte blir bannad istället rpa bara
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det respekterar jag.