Accepterad MOME040 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOME040

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550116696/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec33358

Vad är din discord tagg? mome227

Vem var det som bannade dig? pedrochino.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-25 144041.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffen tog denna beslutet för att jag var problemspelar blev nästan bannad var annan dag 11 bans på 3månader vilket tycker staffsen att nu räker det vilket jag själv håller med och jag själv tycker att min ban historik är grov och jag tycker det staffen gjorde var 100% rätt för att hade jag inte fått den bannen så skulle man aldrig lär sig en gång för alla samtidigt när blir bannad för lall och andra gorva saker det förstör andras rp vilket är inte bra för unive det håller jag med om och blev ej bannad för små saker det var stora saker men denna fick mig att lär mig väldigt bra läxa jag vill komma tillbaka med väldigt hög rp och det är vad staffen vill jag ska börja göra att lära mig av denna bannen och komma tillbaka med väldigt hög rp det är exakt vad jag ska göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. minns inte för att hamna i sjukhuset i 15 dagar i coma av moped olycka men fick se en klipp när jag sköt en grabb på torget flera skot på han vilket var suntförnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel och bannen var inte felaktigt alls det var mitt fel vilket jag får stå upp för jag kunde inte bete mig och blev bannad hela tiden och inte lärde tills jag fick denna bannen vilket gav mig mycket lärdom att inte göra om dessa misstagen jag gjorde innan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad men denna bannen kommer var min sista det kommer ni själva se just denna bannen gav mig mest lärdom den väkt mig från lallet till seriöst rp nivå

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? absolut det skulle jag har gjort bättre i från mig och jag kunde gå tillbaka i tiden jag skulle ha höjt min rp och betet mig och hade tagit rpn mer seriöst och skulle var mer posetiv och skulle undvika att bli bannad genom att bete och tänka 1 till 1miljon inann jag tog ett fel steg som kan leda mig till att bli bannad jag själv skäms att jag brukade bete mig så det jag gjorde var inte bra för min historik min dumhet var inte bra istället hade jag betet mig så skulle jag var inne nu rpat med hög rp som alla andra men jag gjorde fell och jag erkänner det jag ber väldigt mycket om ursäkt till alla

Har du lärt dig någonting efter din ban? för att denna ban hade en menning det för ändrade hela min rp för att när han tog detta beslutet var det inte vilket beslut som helst detta var en en väldigt viktigt beslut för den fick mig att lär mig att rp är inte lalla att på rp så ska man bete sig och ha hög rp vilket jag hade inte innan men nu har jag det och det kommer ni själva märka på mig denna bannen kommer att var min sista ban någonsin jag brukade skriva innan detta är min sista ban men nu menar jahg denna på avlar jag kommer göra hela staff teamt stolta och jag kommer med väldigt hör rp snälla jag hoppas jag får en till chans att bevisa mig själv igen kommer inte göra er besvikna igen jag är en hel ny människa nu


!!!!!OCH EN SISTA SAK JAG LÄST IGENOM ALLA REGLER FRÅN 1 TILL 100!!!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? det respekterar jag snälla ge mig en till chans jag skrev denna ban överklagan från boten av mitt hjärta och jag menar det snälla ge en sista chans
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top