Ej Antagen MOME040 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOME040

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Ditt discordnamn: mome227

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Jag är en trevlig person rent allmänt och jag lyssnar noga på alla spelare för att höra deras vision av ärendet. Jag är bra på att samarbete med andra kollegor samt med spelarna. Jag kan agera professionellt och lallar inte under ärenden eller något liknande.Jag vill vara staff för att hjälpa folk samt att utveckla rpn i servern, Jag är jätte aktiv samt mogen och är väldigt hjälpsam och inte har kort stubin med folk jag kommer hjälpa dom tills problemet löser sig jag låter det ej gå. Jag är aktiv från klockan 8:00 till 02:00 är aktiv kommer specca överallt och kommer aldrig rpa kommer göra staff arbeten och svara på reports samt helps kommer inte vara korrupt för att jag vill verkligen vara staff och har velat bli det i flera år nu. Har vart i servern en ganska bra tag nu och är redo för att bli staff är aktiv överallt samt kommer ta support och kommer förbättra rpn i servern. Jag kommer göra så att folk slutar klaga på staffs för man stänger reportsen istället vara artig och säga till dom varför vi inte kan göra det. Jag kommer kunna vara aktiv i discord från typ 08:00 och på forumet också kommer underlätta för höga uppsatta staffs så dom inte dom behöver göra lika mycket som oss helpers. Har sett många staffs är inaktiva i pm men sån är jag inte kommer vara ha öppet pm så folk kan fråga om hjälp. Samt så går det sakta med Discord roller kanalen folk klagar på allt men det kommer jag fixa. Grejern är ju få att folk sitter väntrum support och bara väntar och väntar så drar ingen in dom det är ganska synd för att dom kanske också har någonstans och vara och en tid att passa så därför vill jag ansöka för att göra så att detta inte händer och att vi är aktiva i pms och i support. Serverns RP måste ju alltid bli utvecklad då servern är inte fel fri heller. Grejern med mig är att jag är ju aktiv under dc ifrån 08:00 tills 15:00 sedan så kommer jag hem. Och direkt börjar göra staff arbete och tar support. Samt nu när alla problemspelare är borta från servern och bytte till den piss servern Wombat så har det vart lungnare på servern samt så har rpn blivit bättre och många mer personer är sociala och bidrar med mycket rp och en bra rp nivå liksom.
Jag vill ju bli Krim ansv på grund av att jag vill kunna styra upp krim rpn och ser till så att krim rpn blir så utvecklad som möjligt samt utförs sociala scenarion och på ett hög rp nivå och ska sköta skottlossnings scenarion bra och utföra dom inte skjuta sedan hoppa in sedan skjuta igen. Det är extremt förbjudet och brist på social rp du kan kanske skjuta en gång sedan lämna brottsplatsen innan polisen kommer och göma sig, byta kläder och byta bil så folk och polisen inte känner igen dig.

Kan ge lite exempel på kommandon jag kan: /togglename, /toggleid, /ban, /unban, /kick, /samtal, /ooc, /announce, /noclip, /revive, /goto, /bring, /reportlist och /spec.
Jag som person:
- Snäll
- Trevlig
- Erfaren person
- 17år.
- Vågar att ta åtgärder och jag viker mig inte för "tuffa personer"
- Är rättvis och inte partisk
- Aktiv generellt
- Gillar att hjälpa folk
- Mogen

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det kan vara lite för mycket lall på kvällarna när det är som flest spelare ingame. Det brukar förekomma också att folk kör över varandra, sparkar på folks bilar osv. Kan även tycka att krim rpn och rpn från även lagliga personer kan vara lite kaosig och ibland spårar ur totalt Samt mycket problem i krim rpn och folk fear rpar mycket och bara åker runt och rån massa folk för ingen anledning

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska lösa problemet genom att specca och vara mycket mer aktivare i reportsen för att då kunna få tag på dessa personer som är inne och lallar och förstör servern. Utöver det så måste vi vara mycket mer aktiva i support än vad vi är nu för då kan vi snabbare få bort dessa personer som bara är inne och förstör. Vi ska även kunna ta åtgärder även om vi skulle känna personen eller om personen skulle vara ens vän och visa rättvisa och inte vara partisk mot sina vänner.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker det är extremt viktigt att agera professionellt så att spelaren kan få en bra service och inte ska känna sig otrygg Man ska ha en god och trevlig ton och man ska lyssna på spelaren noga

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag har inget liv jag bara spelar vaknar startar datorn och börjar spela direkt spelar varje dag går aldrig ut

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år men min andra konto blev bannad från discord förtaget

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag på avena och swe wave har varit staff där innan har skipat gymnasie

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Senast ändrad:
---rep inkompitent bannad typ varje dag samt får indragna roller hela tiden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka