Accepterad mome is a demon | Medlem ansökning [EZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mome is a demon

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mohammed

Vad är ditt discord namn? mome0274

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Mandana är en 20-årig kille som bor i Malmö. Han studerar datavetenskap på universitetet och har en passion för programmering och teknologi. Under hans bakrund inom skolan så var han bäst i sin klass med bästa betygen men hade inga vänner. Så han blev oftas utnyttjat av sin klasskamrater att han ska göra deras kommande uppgifter som han särkilt inte gillade men gjorde det ändå. Men ju äldre han blev så fick han mer självförtroende, stå upp för sig själv och skaffa flera bra vänner På fritiden älskar han att spela videospel och hänga med sina vänner. Mandana är också intresserad av musik och spelar gitarr. Han drömmer om att starta sitt eget företag inom tech-branschen en dag. Med sin positiva inställning och kreativitet ser han alltid möjligheter att utvecklas och lära sig mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja jag kan bidra till en bra och rp nivå där alla kan ha det bra och spela utan några som försöker förstöra för oss och om det är nu någon försöker så då såklart säger jag till och håller mig själv till reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att tänka på att andra som spelar ska också ha det rolig och it förstöra för de och it bara tänka på att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det klart jag kan. RDM att man dödar någon utan anledning, Sunförnuft att man ska it göra något som du inte skulle ha gjort i verkligheten, metagaming när man är inne i game och tar information från sina vänner. vdm dödar någon med ett fordon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka