Inaktuell MOME | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOME

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
5
Ditt discord namn: mome229

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec33358

Vad för typ av beslut gäller det? jag körd någons bil och sen råkar jag kroka i någons bil och sen så välter den grabbens bil men så blir jag bannad för streamsnipe från ingen stans jag blir helt förvirad jag hoppa support dem sa att dem misstänkte mig och innan dess så hade jag köpte en motorcykel efter jag blev bannad så sa dem att skulle dela skärm jag dela skärm dem kolla min hestorik och dem hitta ingenting på min historik fråga korpen om ni vill för det var han som tog emot mig i support när jag blev bannad direkt.

Vem/vilka tog beslutet? JAAK

Varför tror du själv att beslutet togs? för att det handlade om streamsnipe vilket jag inte gjorde men jag blev misstänkt för streamsnipe men JAAK du vet när staffen sa till dig att jag hade sakt att jag skulle hem till dig med mina kusiner men jag vill bara skoja men nu erkänner jag att jag hade sakt att jag skulle komma hem till dig med mina kusiner det var dumt av mig att skoja så men jag hoppas att du förlåter mig för att jag skojade så och förlåt att ljög till dig jag vet att det är försent att be om ursäkt men jag lovar dig att jag kommer aldrig säg dte igen.

Hur är beslutet felaktigt? streamsnipen är felaktig för att jag stream snipe inte... men när jag skojade om att skulle komma hem till JAAK med mina kusiner det STÄMMER jag fick skit mycket ångest för att hade jag erkännt innan så hade jag blivit av bannad och inte blev ban lyst från server i dc... förlåt JAAK.... jag var bara idiot när jag skojade om sånt. snälla JAAK förlåt mig igen jag ber om ursäkt -_-

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: jag har inte tyvär mvh MOME

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
KAN DU SNÄLLA FÖRLÅTA MIG JAAK JAG HOPPAS ATT DU FÖRLÅTER MIG FÖRLÅT

Detta beslut togs för mer än 48h, så jag låser och flyttar till arkivet.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka