Accepterad MOME | Beslut Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOME

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
5
Ditt discord namn: omar_827913

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec33358

Vad för typ av beslut gäller det? Ban och indragen medlem och krim

Vem/vilka tog beslutet? Valentino

Varför tror du själv att beslutet togs? Det är inte felaktig.Jag vet inte. Jag visste inte att det var grovt. Att säga Sug ### Men, jag lovar, jag gjorde allt De sa till mig att göra Och jag lovar. Jag är idiot ibland. Jag är idiot ibland. Med en bror. Jag är ärlig. Jag försvarar inte mig själv När jag gör fel Och bror Jag visste inte. Att konsekvenserna kan gå så långt bara för ett ord. Om du vill förlåta mig, bror, du kan förlåta mig och jag uppskattar det jättemycket. Jag uppskattar att du försöker bara göra ditt jobb. Det respekterar jag. Men. Jag kan göra. Bättre ifrån mig nästa gång? Och jag lovar dig. Valentino Jag kommer inte göra dig besviken igen jag lovar.

Hur är beslutet felaktigt? Det är inte felaktigt/ men jag är jätte ledsen bror mitt hjärt är i delar min broder du indrog min mina roller min fina brorder det som hände det var bara en liten grej det var inte grovt min fina bror men jag kan lova dig jag ska ha koll på mig själv och kontrollera mig själv själv till nästa gång så kommer jag aldrig göra ett enda fel eller bli bannad och jag lovar dig Och jag håller mitt ord 🙏 jag hoppas att jag får en ny chans Att göra bättre ifrån mig

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Tyvärr jag har inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka