Nekad MOME | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOME

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550116696/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec33358

Vad är din discord tagg? mome229. och den andra är top_boy012

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-25 130219.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag prata arabiska Med den grabb. Som var inne i medborgare 1# Vi hade det kult och allting Sen så pratade vi Om toris Att hon hade blivit SR mod. Så jag tror hon fattade inte vad jag menade. Hon tog det som ett staff diss Vem som helst om dem inte fattar språket så kan dem ta det som en staff diss

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en tjej som delade skärm. Hon visade sin ped Då? Jag satt och skrattade. Ifrån ingenstans. Och så blir jag bannlyst men toris var nästan tyst hela tiden men först visst jag inte vem som bannad mig tills jag gick in på servern och kollade på så stod det att toris hade bannat mig det var där jag fatta vad som har hänt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är inte felaktigt för att om nån hade nämnt mitt namn och jag är staff så kanske hade jag blivit lite förvirad kanske dem snackar skit t.e.x men jag tycker toris du bodde ha frågat mig eller han vad vi snackade om jag hade kunnat förklara men jag dömer inte dig att du gjorde så det var helt rätt av dig men jag vet till nästa gång att prata bara svenska så alla fattar men oavsett vad som hände jag gjorde fel och jag ber om ursäkt toris jag kommer inte gör fel och visa hänsyn till alla men detta var inga staffs inne det var bara du toris enda staffen där när vi pratade och det var bara jag och två andra meddlemar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. absolut det har jag jag kommer inte göra om mina misstag det lovar jag.. Om, jag har sagt något om din familj. Eller. Har inte sagt. Jag ber väldigt mycket om ursäkt. ändå Jag vet hur du känner. Om någon hade också sagt något om min familj också Jag hade också blivit arg Och det respekterar jag Snälla, Toris bara tror på mig Jag skulle aldrig vilja säga något taskigt om dig. Om jag har gjort eller inte gjort? Jag ber ändå om ursäkt till dig Och jag ber om ursäkt till din familj

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut att Inte hade sagt något Om toris familj respekt till dem. toris och hade visat respekt Säg till din familj Att jag ber väldigt mycket om ursäkt im very sorry men jag har inte sagt något om din familj med all min respekt till dem

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har snälla jag ber dig ge mig en till chans och jag kan lova dig att kommer inte göra det igen Alla människor gör misstag i livet Och till sist man får ångest När man har gjort fel Snälla, förlåt mig bara denna gången toris Jag ska bli en hel ny person Jag ska börja bete mig och vissa Respekt till staffsen och till dig Och till alla som spelar på servern Ge mig chansen att ändra mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Enda jag kan göra är att be om ursäkt Och bete mig. okej toris men om du kan inte språket hur vet kanske vad jag har sagt eller han grabben Jag hoppas att du svarar på den frågan bästa toris wallah habibi toris all lycka till dig

Jag skulle aldrig ens säga något om din familj på mitt språk För att kanske han hade golat Så jag vet redan konsekvenserna Så varför skulle jag staff dissa dig Du behöver inte oroa dig Jag har inte nämnt någon av din familj bästa toris ha en fin och trevlig och lycklig dag Och jag har en fråga och jag hoppas att du svarar på den Du är bäst Men kommer jag aldrig bli av bannad igen Är detta evigt Pban Eller är jag inte välkommen tillbaks till unive för evigt. Snälla svara på den frågan du har inte gjort mig någonting varför skulle jag in i din familj men ändå jag ber väldigt mycket ursäkt toris

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka