Nekad MOME | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOME

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550116696/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec33358

Vad är din discord tagg? mome229.

Vem var det som bannade dig? Toris

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-21 201005.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag prata utländska Med den grabb. Som var inne i medborgare 1# Vi hade det kult och allting Sen så p Om toris. Att hon blev SR mod. Så jag tror hon fattade inte vad jag menade. Hon tog det som ett staff diss Vem som helst om man inte fattar språket. Ska man ta det som en diss?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en tjej som delade skärm. Hon visade sin ped Då? Jag satt och skrattade. Ifrån ingenstans. Och så blir jag bannlyst.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Therese, jag tror det är felaktig. Jag lovade jag menar ingenting om dig Du har gjort mig illa eller någonting. Varför skulle jag säga duma saker om dig Jag tycker du är väldigt snäll, trevlig och allt. Det är upp till det om du vill tro på mig, men jag kan översätta till och med översätta till dig vad jag sa. om du har klip

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har jag ska ska inte repetera om mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle att inte pratat utländska jag ska bara prata svenska till nästa gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har Kom aldrig pratar ett annat språk längre Jag hoppas att du förlåter mig, men jag sa ingenting om dig. Och jag ber om ursäkt. För att du missförstod mig okej Minns du inte när du kom in så sa jag grattis till sr.mod toris Snälla, jag mena inget jag har mycket respekt för tjejer eller kvinnor alla är lika värda okej toris du e bäst

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut det fattar jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka